Insurtech: ספק ביטוח חיים שפרוט משיק שירותים ורוכש מימון של 12 מיליון דולר ממדינת מיינד ונצ'רס, מונטה קפיטל, אחרים

מייסדי ספרוט: יואב שחם – מנכ”ל ומייסד משותף, איתי בריקנר – מייסד ושות”ע, אסף הנקין – מייסד משותף ונשיא

ספקית ביטוח החיים Sproutt Insurance חשפה לאחרונה כי השיקה ורכשה מימון של 12 מיליון דולר באמצעות סבב A מסדרת State of Mind Ventures (SMOV), Moneta Capital ו- Guardian Life.

שפרוט אומר שהיא מכוונת לעשות את מה שרבים ממשתתפי תעשיית ביטוח החיים של ימינו לא עושים, כלומר “לחגוג את החיים”.

Sproutt מתכוון “לדאוג לחייהם של מי שמסתכל אחרי שלהם. “החברה משתמשת ב”מדד איכות החיים” שלה (מדד QL) שמגלה שמעולם לא היה קל כל כך למזג ניתוח נתונים ו”תובנות בריאות מיושרות אנושיות “, ואז להשתמש בבינה מלאכותית (AI) כדי לקבוע פוטנציאל החיים של האדם, על מנת להתאים אותו לחבילה המתאימה לביטוח חיים.

מנכ”ל ספרוט ומייסד משותף יואב שחם , הצהיר:

“אנחנו לא מגיעים מתעשיית ביטוח החיים. אבל יש לנו ניסיון רב בפתיחת ערך הנתונים בשווקים המסורתיים. במשך עשרות שנים ביקשו ספקי ביטוח חיים להעניש בחירות שליליות באורח החיים כמו עישון בעת ​​חישוב תמחור. “

שחם הוסיף:

” כמו משוגע ככל שזה נשמע, עד כה התעשייה כמעט אף פעם לא ניסתה לתגמל אנשים על היותם בריאים; על היותך פעיל, אכילה ושינה טובה או חיי חיים מאוזנים. שפרוט מבטיח שאנשים העושים בחירות חיוביות באורח החיים המשפר את אריכות החיים שלהם יתמכו ומתוגמלים במדיניות הטובה ביותר וכי הם יאמצו התנהגויות טובות אלה, מכיוון שמשמעותה שלכולנו תהיה פחות הוצאות פחות ויותר. “

[ 19459014]

אנדרו מקמהון, סמנכ”ל בכיר בחברת ביטוח חיים גרדיאן, אחד מספקי ביטוח החיים ההדדיים הגדולים במדינה, ציין:

“חזונו של ספרוט לביטוח חיים מותאם אישית מתיישר ישירות עם המוקד של גרדיאן במתן חוויית לקוח [איכותית]. “

מקמהון הזכיר כי משרדו החל לעבוד עם ספרוט בשנה שעברה, ואז הם הבינו את ההשפעה הפוטנציאלית שיש לטכנולוגיה שלהם על העסקים תהליכים ותעשייה בכלל.

McMahon הוסיף:

“… השימוש שלהם בנתונים ובינה מלאכותית לאורך מסע הלקוחות הוא חלק מהטרנספורמציה רחבה יותר של התעשייה ומשלים את הגישה המונעת על ידי הטכנולוגיה שלנו רכישת לקוחות ומעורבותם. “

ביטוח חיים הוא עסק של 130 מיליארד דולר שחווה ירידה של 45% במבוטחים בעשרים השנים האחרונות. הענף לא הצליח להשיג מספיק צרכנים לרכוש את מוצריה, למרות שנראה שביטוח חייו והגנה על משפחתם אמור להיות בראש סדר העדיפויות.

אחת הסיבות לכך שאנשים אולי לא קונים ביטוח חיים היא שהשוק עדיין תלוי במערכות מורשת, עמדות וחשיבה.

שחם העיר:

“התעשייה הזו היא כמו ספגטי נתונים שאיש לא הצליח להתיר. התחלנו בצלחת נקייה ושאלנו את עצמנו, כיצד נוכל למדוד את איכות חייו של מישהו, ואיך נוכל לספק את החוויה והמדיניות הטובות ביותר על סמך זה? “

שחרור :

“היכולת להבחין ב”נתונים חיוביים” חשובה במיוחד כאשר אנו רואים צרכנים מספקים כמויות אדירות של מידע על בריאותם האישית. אז בין אם אתם אוכלים טוב, רצים פעמיים בשבוע, מתרגלים יוגה, מפסיקים לעשן וכו ‘, כולם תורמים למדד אורח חיים שלא מתומחר במדויק בפרמיות שהם משלמים היום עבור ביטוח חיים. “

המוצר של ספראוט, “גאיה” (בחור-א), פלטפורמת הטכנולוגיה להערכת בינה מלאכותית מודרכת, מסוגל “להעריך ולתאם בין מגוון תכונות לבריאות האדם שהוטלו בעבר כמו דפוסי שינה, הרגלי אכילה, ו בין אם אתה בעל חיית מחמד ואז למנף אותם לצורך הערכה מדויקת יותר של מצבו הבריאותי של האדם הספציפי. “

ההערכה מספקת תובנות, המלצות והתאמה אישית לאנשים עם המוצר המתאים לביטוח חיים.

אסף הנקין, נשיא ספרוט, ציין:

“הפיכת חיים חדשים וחיוביות לתעשייה ישנה היו גם אתגר וגם פריבילגיה. ספרוט מאמין שביטוח חיים הוא קריטי, מכיוון שהוא מגן על היקר לנו ביותר: המשפחות שלנו. זו הסיבה שצריך לחגוג את החיים. “

הוא הוסיף:

” ראינו כיצד להשתמש בנתונים ו- AI לתועלת לטובת הצרכנים. ומשבשים את הענף שלא הצליח למודרניזציה. שפרוט מספק לאנשים חוויה איכותית ומדריכה אותם לביטוח החיים המגיע להם, פעמים רבות באותו יום בו הם פונים. “

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה