מותגים דיגיטליים גדולים חוצים גבולות. בין אם בשיקגו, פריז או סינגפור, הצרכנים של היום מאזינים למוזיקה ב- Spotify, רוכבים עם Uber ונשארים ב- Airbnb. צרכנים יותר ויותר קוסמופוליטיים, מודעים חברתית וטכנולוגיים – כל מה שהלימונדה נבנתה להיות.

 

זו הסיבה שהעולם הגלובלי מרגיש טבעי עבורנו.

 

לכן אנו שמחים לבשר כי לימונדה מגיעה לאירופה – השוק העיקרי הראשון שלנו מחוץ לארצות הברית.

 

אירופה, עיר הולדתו של הביטוח המודרני, היא אחד משווקי הביטוח הגדולים בעולם, והיא ביתם של שני המבטחים הגדולים בעולם – AXA ו- Allianz. (שניהם משקיעים בלימונדה וחברים יקרים. אנו מקווים שהם יראו את ההשקה האירופית שלנו כזרזת להשקעה שלהם, ולא כאתגר לעסקים שלהם אנו מקווים שהיא תהיה..)

 

מעבר לביטוח שלה בונאפידס , אירופה היא ביתם של מערכות אקולוגיות משגשגות, ואינספור אנשים שכתבו לבקש שנבוא למצבם מדינה.

 

אלה סיבות מספיקות, אם כי מבחינתי זה קצת עמוק יותר.
 

 

אתה רואה, כבריטי, גדלתי על אי שראה את עצמו חלק מאירופה בבת אחת, והיה לי “יחסים מיוחדים” עם ארה”ב (הם היו הימים!). ארבע סבא וסבתא שלי נולדו בשלוש מדינות יבשות שונות, ובבדיקת ה- DNA שלי עם 23 גרם, עולה שהמשפחה שלי הייתה אירופאית כבר 1,000 שנה! אירופה היא חלק מרכזי בזהותי וביתי לסבתי, אחים, חותנים וחברים רבים. לא לקבל עיניים דומעות מדי, אבל זה משהו שבא הביתה בשבילי.

 

בשורה התחתונה, מסיבות שלמות, אנו נלהבים לבוא לאירופה, מצפים להעסיק צרכנים בכל מדינותיה ושפותיה, ואיננו יכולים לחכות לעבוד עם עמותות אירופאיות לקראת הבא. לימונדה גיבוי .

 

אירופה, תשכח מכל מה שאתה יודע על ביטוח!

 

* וודא שאתה הראשון לדעת בבואנו לעיר שלך!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה