אם תקופת השנה הזו תגרום לראש להסתחרר, אתה לא לבד. מכירות אינסופיות, בשילוב הלחץ לקנות את המתנה המושלמת לכל מי שבחייך, יכולות להעניק חוויה פחות נעימה. בשנת 2018, צרכנים אמריקאים הוציאו כ- 6.2 מיליארד דולר רק ביום שישי השחור; יום שני בסייבר הגדילה את המכירות לסכום מוערך של 7.9 מיליארד דולר נוספים (Adobe Analytics).

 

אז אם היה לך מספיק את הצריכה לצרכנות הפעם השנה – זה מובן.

 

בשנת 2012 החליטו עובדים במרכז Belfer לחדשנות ולהשפעה חברתית לאתגר את העונה המסחרית. הם חשו כי חג ההודיה עבר ממוקד הכרת תודה, פשוט דרך לייעל את יום שישי השחור והסייבר יום שני.

 

וכך, #GivingTaysday נולד: יום בינלאומי המוקדש לנתינת צדקה. בנה על המומנטום של עונת החגים הקניות העולמית, #GivingTuesday הפך כעת לתנועה עולמית. זה פותח באופן פורמלי את עונת מתן הצדקה, ומעודד אנשים לתרום לארגונים, ארגוני צדקה ויוזמות שעושים טוב.

 

אבל מה היה המניע הראשוני מאחורי צוות מרכז בלפר? שוחחנו עם אשה קורן, מנכ”ל התנועה, שציין את אמונתם כי ניתן להשתמש בטכנולוגיה ומדיה חברתית בכדי לגרום לנדיבות להיות ויראלית.
 

 
“זה היה הרעיון הנכון בזמן הנכון: ראשיתם של מה שנקרא” תנועות hashtag “, שנמצאות כיום בכל מקום. וכך, המילה התפשטה ברמה מאוד פופולרית. “אומר קורן.

 

בהתבסס על חפיסות תגיות שנבנו לעידן המדיה החברתית, #GivingTuesday הפכה להיות התנועה הגדולה ביותר בעולם. אז המשכנו והקלנו עליך למקסם את ההשפעה שלך # GivingTaysday זה, עם ארבעה פריצות של שותפינו Giveback .

 

1. תרמו לעמותה המועדפת עליך

 

בין אם זה ארגון ש תומך במשפחות מהגרים , קהילת להט”ב [19459005 ] , או נלחמים בשינויי אקלים , ישנם המון עמותות שעושות עבודה רבה המסתמכות על תרומות כדי לשרוד.

 

כדי למצוא עמותה שמדברת אליך, אתה יכול לבדוק את # מתן אתר ימי חמישי כדי למצוא עמותות בשכונה שלך, או לדפדף מאגרי מידע של צד שלישי, כגון מתן לימונדה . לדוגמה, אם אתה נלהב מתמיכה בבריאות הנפש, שקול לתרום לבן הזוג של גיבוי NAMI , התומכים באנשים ובמשפחות במסעם בבריאות הנפש.

 

או שאם ההגנה על הפלנטה שלנו היא הדבר החשוב יותר שלך, התבונן ב 350.org : שותף של Giveback שבונה עתיד שהוא פשוט, משגשג, שוויוני ובטוח מההשפעות של שינויי אקלים. השנה, כל תרומה לקמפיין #GivingTuesday שלהם תואם – כלומר ההשפעה שלך תוכפל !

 

 

2. התנדב לזמנך

 

אם אתה יכול, שקול להתנדב לזמנך ב- #GivingTaysday. למרות שהיום הוא בעיקר אירוע מקוון, ישנם המון ארגונים הזקוקים לעזרה מעשית. הפשטת שרוולים יכולה להיות דרך מספקת במיוחד להחזיר.

 

אם יש לך ארגון בראש, בדוק אם הם מחפשים מגפיים על הקרקע ב- #GivingTaysday. לדוגמה, פנינו את בן זוגנו ל- Giveback, Feeding America , כדי לבדוק אילו הזדמנויות הם עמדו בשורה:

 

“בנקי המזון עמוסים עוד יותר במהלך החגים – כל פרק זמן שאתה יכול להקדיש לו משנה את ההבדל. אסוף משפחה וחברים לבקר במזווה מקומי כדי לעזור לארגן, להגיש או לארוז אוכל. זוהי דרך נהדרת לבלות יחד זמן איכות והכל תוך כדי עזרה לאחרים בקהילה שלך. בקר ב FeedingAmerica.org ומצא בנק אוכל מקומי אמריקאי שמאכיל קרוב אליך. “ [ 19459027]

 

3. שתף את החוויה שלך במדיה החברתית

 

אם אינך יכול כלכלית לתת כמה שתרצה השנה, דבר אחד שהוא מועיל בחינם הוא הגברת פוסטים #GivingTaysday במדיה החברתית שלך. אתה יכול להשתמש ב- hashtag #GivingTuesday כדי לכתוב על מה שאתה עושה, או פשוט למחוק מחדש ולפרסם מחדש תוכן של מדיה חברתית ממלכ”רים – ללא קשר אם אתה תומך בהם כלכלית.

 

עמותות רבות משתמשות בנוכחות המקוונת של #GivingTuesday כדי להגביר את המודעות. קח לדוגמה את השותף שלנו ל- Giveback PERIOD , המארח פאנל לייב בפייסבוק ב- GivingTuesday עצמו, המציג את מייסדם, נדיה אוקמוטו, בשידור חי בניו יורק כדי לדבר על עוני מתקופות. על ידי כוונון ביום שלישי ושיתוף השידור, תוכלו לקחת חלק ב- #GivingTaysday מהסלון שלכם.

 

במידת האפשר, השתמש בפלטפורמות המדיה החברתית שלך כדי להעניק לעמותות האהובות עליך קצת אהבה נוספת.

 

4. התחל הרגל צדקה

 

לעמותות רבות יש חבילת חברות או נתינה בה אתה יכול להירשם לתרומה על בסיס חודשי ללא טרחה. שקול להירשם לאחת מחברות אלו כדי שתוכל לתמוך בעמותות האהובות עליך כל השנה, ללא התזכורת המתמדת. אחרי הכל, כל ביט עוזר.

 

 

או, קבעו הרגל אישי. יש ארגוני צדקה המחפשים התחייבויות באופן אישי, כמו השותף החדש שלנו ל- Giveback, March For Lives . הם מייצרים g רשת צימודים של צעירים ברחבי הארץ , ויכולים לעזור לך לבנות פרק רשמי של מרץ לחיים שלנו בבית הספר התיכון, במכללה או בעיר שלך.

 

 
 

לכל אחד יש מה לתת

 

# מתן יום חמישי הוא דרך נהדרת להשפיע באופן קולקטיבי על שינוי חיובי. לפי GivingTuesday.org , התנועה העולמית העניקה השראה למאות מיליוני אנשים לתת, לשתף פעולה ולחגוג נדיבות – עם אזכורים של 14.2 מיליארד מדיה חברתית, 150+ מדינות שהשתתפו, ו -380 מיליון דולר [ 19459005] תרמו בשנת 2018.

 

בעולם בו כל כך הרבה אנשים זקוקים לעזרתנו, כדאי לזכור להחזיר בכל מקום אפשרי – ולא רק ביום שלישי שאחרי חג ההודיה. בין אם זה לגרום למישהו לחייך, לעזור לשכנה או לזר, להופיע בנושא או לאנשים שאכפת לנו מהם, או לתת קצת ממה שיש לנו לאלו שזקוקים לו יותר מכל, כל מעשה של נדיבות נחשב, ולכולם יש מה לתת .

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה