בסוף 2016 היינו עצבניים כגיהינום. עמדנו להשיק אתגר לתעשיית טריליון דולר, והיה זה הניחוש של מישהו כיצד נקבל אותנו.

 

תוך 48 שעות , משוב ממשתמשים ומשפיעים הביא את הפחדים הקשים ביותר שלנו.

 

 

אולם ככל שהשעות פנו לימים, וימים עד שבועות, נותרו שאלות. נתונים של שנה שלמה מציעים כעת כמה תשובות, והדברים הבאים הם הדגשים והפנסים הנחשבים של 2017.

 

1. “איש לא סומך על חברה בשם ‘לימונדה’!”

 

השאלה המוקדמת העיקרית הייתה האם חברה שזה עתה נולדה, עם שם נעורים, יכולה לייצר את האמון הדרוש לביטוח . הכל נסע על התיאוריה הקונטררית שלנו: שהחידוש והייחודיות של לימונדה יהפכו את זה לאמין יותר , לא פחות.

 

אתה מבין, מבטחים מסורתיים משווים לעתים קרובות אמינות לחוזק כלכלי, אותם הם מקרינים על ידי הקמת מבנים מונומנטליים השולטים בקו הרקיע.

 

Headquarters of Transamerica, MetLife, SwissRe and AON

 

גורדי השחקים לא היו בתקציב שלנו, אבל בכל מקרה האמנו שהפזרנות כזו מעביר את האות הלא נכון. אנשים מודאגים שהמבטח שלהם חסר את לשלם, ולא האמצעים. אז הקמנו את לימונדה כחברה לתועלת הציבור , במטרה לאותת על משהו שונה מאוד. קיווינו שהצרכנים של היום ימצאו את הגישה שלנו מרעננת ואמינה.

 

הנתונים מראים שיש להם.

מאז ה- 1 בינואר 2017, לימונדה ביטח מעל 100,000 בתים, כאשר חברינו הפקידו אותנו לבטח אותם מפני הפסדים של יותר מ -15 מיליארד דולר.

ציוץ זה!

  
 

סך המכירות שלנו לשנת 2017 עברו 10 מיליון דולר, כאשר ~ 5% מהמכירות שלנו התממשו ברבעון הראשון, ומעל 50% ברבעון. המשמעות היא שמכירותינו נמצאות על עקומת צמיחה חזקה ואקספוננציאלית.

 

Lemonade Sales - 2017

 

ביום ההשקה חשבנו על הצוות שלנו כחלוצים ומאמינים אמיתיים. אבל אחרי השנה הראשונה שלנו, אנו יודעים שקהילתנו המונה למעלה ממאה אלף מגיעה לשבחים אלה. הם אלה שהפקידו מיליארדים על מבטח חדש לגמרי, וזה האמון שמניע את השינוי.

 

מה שמביא אותנו לדבר השני שאנחנו יודעים כעת. אנו מכירים את הלקוחות שלנו .

 

2. “היותו זול ביותר מושך לקוחות – אך לקוח”

 

איש הביטוח בביטוח נקרא ‘בחירה שלילית.’ כמבטח, אתה קובע את המחיר שלך על פי מה שלקוח צריך לעלות לך בממוצע . אבל אם במקום למשוך לקוחות ממוצעים, אתה מושך את הסוג שעובר בתדירות גבוהה או טוען בצורה מוגזמת, אתה מוכר בהפסד, והימים שלך ספורים. זה איום מיוחד על מנהיגי המחירים.

 

Non-believers in Lemonade Insurance

 

והיינו נחושים להיות מובילי מחירים.

 

אך בעוד ארכיטקט של העסק שלנו עבור ערך , ארכיבנו אותו גם עבור ערכים ] – והיה לנו חשוב שהלקוחות שלנו יעריכו שניהם . ערך לבד בוחר לרעה, אך ערכים בוחרים בצורה מועילה.

 

נשמנו לרווחה כשלקוחות צייצו הרבה על המחירים הנמוכים של לימונדה, אבל על ה- B-Corp ו- Giveback עוד יותר. זו הייתה נקודת נתונים מוקדמת מעודדת.

 

Tweets and reviews about Lemonade Insurance

 

ככל שנכנסו נתונים נוספים במהלך השנה, הערכתנו לאיום ‘הבחירה השלילית’ הפכה מחמירה יותר. ראו, במשך כל העשורים הרבים, ענף הביטוח למד שהשכלתם של אנשים ותפקידם מנבאים מאוד את סוג הסיכון שהם מהווים. אם הלקוחות של לימונדה היו ‘מתחת לממוצע’ לפי אמצעים אלה, הייתה לנו בעיה, לא משנה מה העדכון שלנו בטוויטר אמר.

 

חדשות טובות: הם לא .

 

הנתונים הסטטיסטיים על לקוחות לימונדה (שאגב הם 50:50 גברים ונשים ) מציעים כי חברינו הם יותר ממאה% -אינדקס הן לתארים מתקדמים והן למשרות בעלות שכר גבוה מאוד. כל זאת על אף העובדה ש 75% מחברינו הם מתחת לגיל 35!

 

התוצאה: לימונדה מושכת את הדור הבא של לקוחות הביטוח .

 

 

3. “הקלת תביעות תוביל לשיטפון של תביעות”

 

זהו סוד גלוי בענף הביטוח שתהליך תביעות כואב מרתיע את התביעות. יש רק כל כך הרבה פעמים שאתה יכול לשמוע ש “קריאתך חשובה לנו והיא תיענה בסדר בו התקבלה ,” לפניך תגיד ‘לעזאזל עם זה’ ותוותר על טענתך.

 

טענות מיידיות ? זה יכול לשחרר מבול של טענות קלות דעת.

 

Critiques of Lemonade

 

האמת, הדברים היו שעירים במשך זמן מה. בתחילת 2017 הגיעו כמה תביעות גדולות ברצף מהיר. באותה תקופה היו לנו רק כמה לקוחות, וכחלק מההכנסות שלנו (המכונה ‘יחס הפסד’) התביעות המעטות הללו היו מפחידות.

 

הסטטיסטיקה לימדה אותנו לצפות ל’גושנות ‘מסוג זה בימים הראשונים, אך עדיין ישנו בכושר עד שהעסק שלנו גדל ויחס ההפסד שלנו התחיל לנרמל. היינו במקום הרבה יותר בריא בסוף השנה (אנו מדווחים על יחס הרגולציה של הפסד לשנת 2017 לחודש הרגולטורים בחודש הבא), ותדירות התביעות עולה בקנה אחד עם המודלים שלנו.

 

Lemonade insurance loss ratio 2016 - 2017

 

 

מעבר ל’רעש ‘שהוא תוצר לוואי של מספרים קטנים, נראה שהמערכת שלנו השתפרה ככל שהאכלנו לה יותר נתונים. לדוגמא, יחס ההפסד שלנו בין פוליסות שנמכרו בשנת 2016 הוא גבוה פי 2 מזה של הפוליסות שנמכרו בשנת 2017. זה מעיד על כך שהחיתום שלנו היה די מטונף בימינו הראשונים. בהחלט פנסי אור.

 

מאז לימדנו את המערכות שלנו להיות זהירים בהרבה כאשר מדיניות החיתום , והבוט מאיה שלנו סירב לצטט עסק של יותר מ -17 מיליון דולר בשנת 2017. זה השתפר משמעותית הבריאות הבסיסית של העסק שלנו – אך עדיין יש דרך ללכת. טעויות מוקדמות ימשיכו להוריד את יחס ההפסד המדווח שלנו למשך זמן מה.

 

האביר שלנו בשריון נוצץ? ובכן, זה חייב להיות שלנו טוען בוט , ג’ים. כשהכרזנו לראשונה על יכולתו לבדוק, לאשר ולשלם תביעה תוך שניות, הפתענו כמה. שמח לדווח כי במהלך שנת 2017 צמח AI ג’ים את יכולתו לשלם תביעות 40X:

 

Lemonade Claims Bot in Action

 

האלגוריתמים שלנו משתכללים בניסיון לסמן הונאות, ודיווחנו על כמה כאלה לרשויות. ובכל זאת, הנתונים מראים כי הכנות משתוללת בקרב חברינו, ומה שכלכלני ההתנהגות מדובבים ” הדדיות ” חי וקיים: כ -5% מהנוכחות שלנו לקוחות פונים אלינו, לאחר ששולמת התביעה שלהם, בכדי לומר שהדברים שלהם הופיעו והם רוצים להחזיר את הכסף. לצוות שלנו ניסיון של מאות שנים בביטוח: זה היה הראשון עבור כולם!

 

 

מבט מהיר על הטענות המיידיות מציע לחברינו לבלות זמן רב בטלפונים ואופניים. אבל השנה היו כל מיני הפסדים: גדולים כמו שריפות וקטנים יותר כמו אוזניות גנובות.

 

Breakdown of Lemonade claims, 2017

 

אנו גאים לומר שהיינו (והיינו!) שם עבור הקהילה שלנו בעת צרכים.

 

Positive reviews of Lemonade's instant claims

 

מפסיק להריח את הוורדים

 

2017 לא היו כל הוורדים. ראינו יחסי הפסד גבוהים באופן מזעזע במחצית הראשונה של השנה, כמה תגובות מרושעות על עמדות על רובים , ניסיונות על ידי כמה מגולית התעשייה.

 

במקביל ראינו אימוץ אדיר על ידי לקוחותינו, התקדמות מרגשת בתחום הטכנולוגיה שלנו, רישיונות מ- 25 מדינות , והחלפה שהסתכמה ב- ] 10% מההכנסות שלנו .

 

אנו מודים מאוד לצוות שלנו, ללקוחות שלנו ולרגולטורים שלנו על שהפכו את 2017 לכל מה שיכול להיות. אין ספק ש 2018 גם לא יהיו כל הוורדים, אבל נעצור להריח אותם בכל פעם שנוכל ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה