זה ארבעה חודשים קדחתניים מאז כרוניקת השקיפות האחרונה שלנו – דוח החיתום H1 של לימונדה – במהלכו השקנו מוצרים עיקריים, [19459006 ] גיאוגרפיות חדשות , ונקטו עמדה באלימות אקדחים.

 

עם חג ההודיה ‘מעבר לפינה, אני רוצה לשקול כיצד התקבלו אבני הדרך האלה ולשתף את מה שאנחנו, לימונדת הצוות, מודים להם על.

 

1. הכוח האקספוננציאלי של הטכנולוגיה

 

מדיניות חיה התגלגלו באוגוסט, ואיפשרו לחברים לשנות או לעדכן את כיסוי המדיניות שלהם באופן מיידי, ובאפס טרחה.

 

השפעתו? ובכן, כמעט רבע מהלימונדרים כבר השתמשו בזה כדי לעדכן את המדיניות שלהם! אלה אלפי אנשים רבים שעוקפים את מבוך הביטוח פשוט על ידי הקשה על האפליקציה שלהם.

 

מדיניות ה- Lemonade Live מדגישה דבר אחד שאנחנו מודים עליו: כוחה של הטכנולוגיה להוריד עלויות תוך העלאת הרף. מדהים מה אתה יכול לעשות כשאתה מחליף מתווכים בבוטים …

 

2. שליטת גורלנו

 

אפס הכל הושק בספטמבר, ואנחנו חושבים שזה מחליף משחק.

 

כאשר המחשב הנייד שלך בסך 1,000 $ נגנב, אתה מצפה שהביטוח שלך ישתעל 1,000 דולר. אבל זה לא מה שקורה. ראשית, הם מפסיקים 500 דולר בגין ההשתתפות העצמית של הביטוח , אחר כך הם מעלים את שיעוריך ואז מתחילה הניירת. זה משגע אנשים.

 

זה לא זדוני, אכפת לך. מבטחים גדולים שונאים ‘תביעות מטרד’ (המונח שלהם למחשב הנייד המוגן שלך) מסיבה טובה: זה יכול לעלות להם יותר בניירת מאשר הסכום שאתה טוען! בהתחשב בכך שהביורוקרטיה שלהם מתפקדת, השתתפות עצמית והעלאות שערים הם ‘רציונליים לחלוטין’.

 

זה המקום בו A.I. ג’ים, בוט הטענות שלנו, משנה את המשחק. A.I. ג’ים אוהב תביעות קטנות. הוא יכול ליישב אותם במקום, בטרחה אפסית וב ללא עלות נוספת . אז אם תבחר באפס הכל, תקבל דולר אחד לכל דולר שאבד: דמי החלפה מלאים, אפס השתתפות עצמית ללא העלאות שער.

 

נראה כי הלקוחות באמת מעריכים את אפס הכל:

 

Customer feedback - Zero Everything by Lemonade

 

באופן מעניין אימוץ אפס הכל בטקסס היה גבוה פי שניים מקליפורניה, שהיה גבוה ב -50% מאילינוי! סקרן.

 

אפס הכל מדגיש את הדבר השני עליו אנו מודים: שליטה בגורלנו. יש לנו תוכניות שאפתניות לשינוי מוצר הביטוח הבסיסי, ולא יכולנו לעשות זאת אם היינו רק מתווך. חידושים כמו אפס הכל דורשים טק פורץ דרך, בטוח, אבל הם יהיו בלתי אפשריים בלי לשלוט גם על יחסי חיתום, טענות ויחסי רגולציה משלנו. כדי לבטל מחדש את הביטוח, אתה צריך להיות ערימה מלאה חברת ביטוח, ו- חברת טכנולוגיה [ 19459014] . איש מהם לא יחתוך אותו.

 

בניית הכל מהתחלה הייתה ‘הדרך הקצרה הארוכה’, אבל אנו מודים לכך שלקחנו את זה!

 

3. קהילת הטכנולוגיה שלנו

 

API של לימונדה שהושק באוקטובר ב- ציד המוצר [19459002 ], ופתח את לימונדה לעולם. יש יישור אינטרסים קסום זה שקורה כשנפתחים בפני הקהילה: פוטנציאל הכנסות חדש לפלטפורמת המארח, ודרך מהירה וזולה יותר להשקת מוצרים חדשים לשוק. בנוסף, זה רק הגיוני כשאתה חברת טק.

 

קבלת הפנים? יותר מ -400 עסקים הגישו בקשה לגישה מוקדמת לממשק ה- API שלנו ביממה הראשונה! להלן פירוט של מי נרשם:

 

Registrations to Lemonade's Insurance API

 

ממשקי API יוצרים שפה נפוצה בקרב חברות המאפשרות טכנולוגיות בכל ענפים מגוונים. המשמעות היא שהבוטים שלנו יכולים לשכפל בלי סוף ולהופיע במקביל דרך אתרי אינטרנט ואפליקציות גאזיליון. אנו חושבים שזה משהו שצריך להודות עליו!

 

4. משימה מבוססת ערכים

 

באוקטובר אנו נקטנו עמדה על תותחים , וזה באמת היה משמעותי עבורנו. החלטנו להגביל את הכיסוי על תותחים והודענו כי נעבוד להחריג את הכיסוי לנשק תקיפה, ולתנות את הכיסוי על בעלי האחסון והשימוש בנשק שלהם באחריות.

 

לפני פרסום הפרסום, שי ואני שוחחנו על הנושא בהרחבה וביקשנו משוב מהצוות והמשקיעים שלנו (קבוצה עם השתייכות פוליטית מגוונת והשקפות על זכויות אקדח). איש לא ידע אם נקיטת עמדה תהיה מהלך עסקי חכם – אך כולם חשבו שזה הדבר הנכון לעשות. אז עשינו את זה.

 

לימונדה היא B-Corp, וניסיון לעשות את ‘הדבר הנכון’ הוא חלק חשוב מהתרבות שלנו. אנו מאמינים בכנות שהביטוח יכול להחזיר את מעמדו לכוח לטובת החברה. אנו גם מאמינים להיות נועזים ושקופים – אפילו בסכנת התנגשות.

לחשיבה שלנו, לא מגיע לנו להיות חברה בולטת אם אנחנו לא מוכנים להתבלט

ציוץ זה!

  
 

יותר מ 85,000 איש קראו את ההודעה עד כה, ואת עמוד הלינקדאין ואת לימונדה עמוד הפייסבוק הפך למוטות ברקים עבור כמה מההערות הקיצוניות יותר.

 

רבים שיערו שאינני יודע את הדבר הראשון על תותחים (לטובה, או לרעה, כן). אחרים החליטו שאני קומוניסט, או פציפיסט, או אידיוט, או שאני לא מבין את הצורך של אזרחי ארה”ב להגן על עצמם בכוח מפני ממשלתם הרודנית (אני אתמודד לזה).

 

Feedback on Guns Coverage Announcement by Lemonade

 

אבל על כל תגובה שלילית, הפוסט קיבל 5 סימוני “אהבתי”; ורבים מבני הקהילה שלנו לקחו איתנו עמדה. להלן כמה מיילים שקיבלנו:

 

Positive feedback on Lemonade's gun coverage update

 

באופן מעניין, התגובות בפייסבוק ולינקדאין היו מוטות שליליות, ואילו טוויטר והתשובות למייל שלנו היו חיוביות להפליא. רדיט משכה את הדיון הדינמי ביותר והייתה מקור התנועה הגדול ביותר שלנו באותו יום.

 

מדד מסקרן מה 24 השעות הראשונות לאחר פרסום: חלה עלייה של כמעט 8% בתנועה הגברית, אך ירידה של 4% ברכישות על ידי גברים, בעוד שמספר הנשים היה תמונת הראי של זה:

 

Lemonade's gun coverage update - affect on audience by gender

 

וההשפעה העסקית? היו לנו 20 לקוחות שמבטלים את המדיניות שלהם במחאה (פחות מ- 0.05%) ולא ראינו האטה במכירות. אנחנו באמת אסירי תודה על כך!

 

מה שמביא אותי למס ‘5 …

 

5. קהילת הלימונדה שלנו

 

בנובמבר השקנו בנבאדה והבאנו את מספר המדינות שאנו גרים ב- לשבע (כעת אנו מורשים ב- 22, כך שעתיד לבוא בקרוב!).

 

States in which Lemonade insurance is live
  למעשה מכרנו עד כה השנה 70,000 פוליסות.

 

רבע מהם ב -30 הימים האחרונים בלבד:

 

weekly sales since lemonade insurance company launch in 2016 אבל זה לא סתם משחק מספרים: החברים שלנו הם חבורה מדהימה של אנשים. הם צעירים (75% מתחת לגיל 35), חדשים בביטוח (90%) ו- אמין .

 

יצאנו לפגוש כמה מהם וחזרנו משוכנעים שאנו מושכים את הדור הבא של הלקוחות המדהימים.

 

ראה בעצמך:

 

 

אנשים חשים ומביעים הכרת תודה בדרכים רבות, מביטים על העבר, ההווה והעתיד. במבט לאחור על החודשים האחרונים אנו מודים לרבבות המרכיבים את הקהילה שלנו. אתם הלקוחות התומכים ביותר שיכולנו לבקש, שגרירי המותג הטובים ביותר, והאנשים שעושים את הכל כדאי. אנו מודים על ההווה: הצוות שלנו ממהר לשחרר תכונות חדשות, לשלם תביעות ולספק לחברינו חווית לקוח מהממת.

 

ואנחנו מסתכלים על העתיד בהכרת תודה: אנחנו אוהבים טכנולוגיה, אנחנו אוהבים השפעה חברתית ואנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים. אנו מודים על כל אלה.

 

תודה, לימונדרים, והודיה חג שמח!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה