כאשר אף עדים לא נותרו באופק, מנהלי הביטוח מודים כי בריכת אנשים לקהילות בעלות משמעות, במקום המונים חסרי משמעות, היא טובה יותר עבור הצרכנים. הם מכירים בכוח הזיקה ל להפחית הונאה , בירוקרטיה ופרמיות. אבל, הם מגלים, הם ערכו ברית עם השטן: הם סחרו זיקה לצמיחה. אתה מבין, במודל הביטוח המסורתי, אתה יכול להיות בעל זיקה או שאתה יכול לקבל צמיחה. אתה לא יכול לקבל את שניהם.

 

סיפור סיפורם של ארה”ב, אחד המבטחים המכובדים ביותר באמריקה, ממחיש את הסחר הזה. נוסדה בשנת 1922, כאשר 25 קצינים איחדו את הסיכון שלהם, לארה”ב היו זיקה גדולה, אמון רב ומוצר נהדר. אבל הם רצו לצמוח. אז שנתיים אחר כך הם נפתחו לכל הקצינים (מאות אלפים), אחר כך לכל אנשי הגיוס (מיליונים) ואז לכל הוותיקים (עשרות מיליונים).

 

בכל פעם שפתחו את הצמצם הזה, ‘יחס ההפסד’ שלהם – אחוז הפרמיות ששולמו בתביעות – גדל. יחס הפסד עולה הוא סימן רע.

 

הצמיחה מדללת זיקה וזה אומר פגיעה במוצר. אנשים משתלבים ואי-אמון שולט. צרכנים בדרך כלל חווים את המפלה כעלייה בשיעור והכחשת תביעות.

 

ככל שהפכה USAA, היא לא זנחה את הליבה הקהילתית שלה. זה הופך אותו לחריג. במרדף אחר צמיחה, הענף נטש זיקה כמעט לחלוטין. GEICO הוא ראשי תיבות של ‘חברת ביטוח עובדים ממשלתיים’, אך זו היסטוריה רחוקה. ל- GEICO יש יותר זיקה לטאה עם מבטא עם קוקני מאשר לעובדי ממשלה.

 

קל לתאר את הספירלה כלפי מטה אך קשה להפוך אותה: צמיחה מבטלת זיקה, ניכור מטפח הונאה ומתאמי טענות ידיים מחליפים אמון. לפני שאתה יודע זאת, הפרמיות עולות, בעוד ששילמת בתשלום הופכת לסיוט. בענף זה המרדף אחר צמיחה הוא מירוץ לתחתית.

 

Affinity vs Loss Ratios in Insurance - Lemonade Blog

 

למרבה המזל, הסחר בין זיקה וצמיחה קיים רק בכלכלה הישנה. לפייסבוק יש 1.6 מיליארד משתמשים, אך היא לא דיללה את הזיקה אפילו כשהיא גדלה באופן אקספוננציאלי. החוויה שלך בפייסבוק היא אינטימית, ואתה מכיר את האנשים ברשת שלך.

 

הקמת חברת ביטוח מסורתית היא התחייבות ענקית. הם אף פעם לא מתכוננים להכין אחד כזה רק בשבילך ועבור חבריך – אז הם בריכה אותך עם מיליוני זרים במקום זאת. אבל בתוכנה, עלות הפצת קבוצה חברתית חדשה היא אפס, ולכן פייסבוק הצליחה להגדיל את החברות שלה מבלי להקריב את הלכידות. בכלכלה הדיגיטלית, זיקה אינה מעכבת צמיחה, היא מניעה צמיחה.

השתלת DNA מפייסבוק לביטוח יכולה להיות טרנספורמטיבית

ציוץ זה!

  
 

ביטוחים שנבנו על הפרדיגמה של הרשתות החברתיות ישלבו זיקה אמיתית עם זכאות אוניברסלית. יש בה הבטחה לביטוח שהרבה יותר מסוכסך , יקר וביורוקרטי.

 

החדשות הטובות הן שזה בדיוק מה שאנחנו עושים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה