אם אתה מעוניין כיצד הלימונדה מתפקדת מנקודת מבט ביטוחית, המשך לקרוא. אני מקווה שזה יהיה פחות כואב, וחושף יותר, מאשר לחטט בהגשות רגולטוריות.

 

מילה לחכמים

 

אנו השקנו את לפני שלושה חודשים, וכפי שכל אחד עם תחושה לסטטיסטיקה יגיד לך, 100 ימי נתונים אינם כה משמעותיים בביטוח. אז אני לא רוצה ליצור את הרושם שהתוצאות שאני משתף מקימות מגמה צפויה. הם לא. אנחנו כאן לטווח הארוך, ותוצאות לטווח הארוך הן החשובות. הסיפור שלנו יתפתח – בשקיפות – לאורך זמן.

 

צמיחת הלימונדה החלה להתחלה .

 

Lemonade Insurance Weekly Active Policty Count

 

צמיחת הפרמיה חשובה (ראו ניתוח בדוח על ביצועי הרבעון האחרון של שנת 1945 – [2016] ), אם כי בעדכון זה אני מתמקד יותר במדדי ביטוח, עם פרשנות על האיכות והמגוון של הלקוחות והתביעות שלנו. גם בחזיתות האלה אני שמחה לדווח: עד כה כל כך נהדר.

 

לקוחותינו באמצעות עדשת ביטוח

 

1. הלקוחות שלנו חדשים בביטוח

 

יותר ויותר אנשים עוברים ללימונדה כל יום, מגיעים מחברות ביטוח ידועות מאוד. לכל הפחות זהו סימן מוקדם טוב. עם זאת, חשוב מכך, אנו מביאים זן לקוחות חדש – בעלי ערך. מרבית הלקוחות שבוטחו בלימונדה הם למעשה חדשים בביטוח. הם מעולם לא מצאו חברת ביטוח שהם אוהבים, סמכו עליהם או היו איתם בקשר, כמו שהם רצו – עד עכשיו. אנחנו אוהבים את זה.

 

ביטוח הוא משהו שכולם צריכים, ואנחנו לא מתחרים רק על מחיר, אלא על פשטות, מהירות, ערך וערכים.

 

2. לקוחותינו מהורהרים

 

אף על פי שהמדיניות הבסיסית של $ 5 לחודש מספיקה עבור חלק, חלק גדול מהלקוחות שלנו מבקשים מאיתנו לא רק להגן עליהם, על בתיהם ועל כל הדברים הבסיסיים שלהם, אלא להוסיף חפצי ערך לפוליסות שלהם ולכסות את תכשיטיהם, יצירות האמנות שלהם. , כלי נגינה, אופניים או מחשבים ניידים.

 

Extra coverage for valuable items with Lemonade

 

זה מרגש כשלקוחות רוכשים את הבסיס ואז מוסיפים כיסוי נוסף לכל הדברים שהם מעריכים. חלק מהבקשות היו די מפתיעות! אמנם איננו יכולים להוסיף הכל באופן מיידי, אך אנו מתאימים את עצמנו הכי מהר שאפשר.

 

3. הלקוחות שלנו מגוונים

 

בביטוח, אתה אף פעם לא רוצה רק סוג אחד של לקוח. מכיוון שהמטרה שלנו היא לשתף סיכון בקרב לקוחות, ריכוז רב מדי אינו אידיאלי. בעוד שיש לנו הרבה שוכרים, כמעט 50% מהפרמיה שלנו הגיעו מבעלי בתים – רבים עם כיסוי של יותר מ -500 אלף דולר וכיסוי של עד 1.5 מיליון דולר.

 

Lemonade Insurance Policy Count by Premium Dollars

 

הלקוחות שלנו מגוונים גם מבחינה גיאוגרפית.

 

בעוד 35% מהפרמיה שלנו מגיעה ממנהטן, השאר מתפשטים על מטרופולין ניו יורק, ובכל רחבי המדינה. לימונדה היא לא פוני טריק אחד.

 

Lemonade Insurance Premium by New York State County

 

 

4. הלקוחות שלנו מייצגים סיכונים ‘איכותיים’

 

אולי החלק החשוב ביותר בחיתום הוא להבטיח שלא תהיה לנו ‘בחירה שלילית’. פירוש הדבר לבטח מישהו רק בגלל שהמחירים שלנו נמוכים (או) מדי, או בגלל שאנחנו מושכים את המדיניות המסוכנת ביותר. אנו משתמשים בסדרת גורמים כדי לעזור לחזות אם הסיכון הוא טוב יותר או גרוע מהממוצע, ולתמחר אותו בצורה מדויקת ככל האפשר.

 

שתי פיסות חדשות טובות בנושא זה:

 

  • לקוחות פוטנציאליים המגיעים ללימונדה לקבלת ביטוח הם בעלי ציון ‘סיכונים’ מעל הממוצע.
  •  

  • עוד יותר חשוב, הסיכונים הטובים ביותר נוטים בסופו של דבר לקנות לימונדה!
  •  

Quality of Lemonade Risks - Homeowners & Renters Insurance

 

לאחר שאמרנו את זה, יש הרבה מה שאנחנו יכולים לשפר בצד החיתום, ואנחנו עובדים קשה כדי לאמן את האלגוריתמים שלנו לקבל החלטות טובות יותר. ככל שאנו אוספים יותר נתונים כך האלגוריתמים שלנו משתפרים.

 

5. הלקוחות שלנו עוזרים לנו לעשות ביטוח לטובה חברתית

 

אנו חוגגים טענות כאשר הם נכנסים. היו לנו כמה (6 בשנת 2016, אם לדייק) – בדיוק המספר שציפינו על סמך סטטיסטיקות בענף. מה ששונה הוא שטענותינו היו קטנות בהרבה מממוצעים בתעשייה. מוקדם מכדי לומר הרבה, אבל כרגע יחס האובדן שלנו טוב בהרבה משאר הענף, ואני מקווה שזה רומז ש- Lemonade Giveback יהיה חזק השנה.

 

מספרי הביטוח הזעירים

 

כרגע, מעל 25% מהאנשים שמקבלים מחיר, קונים. זה גבוה בכל קנה מידה, גם בתחום הביטוח וגם הטכנולוגי. מה שיצא מהכלל הוא המגמה.

 

אחוז האנשים שקונים כשהם מקבלים הצעת מחיר עולה בכל חודש. בדצמבר היינו עד 36% לשוכרים, ו -26% בסך הכל. בביטוח אתה רוצה לקנות מ- מישהו שאתה סומך עליו .

 

אנו נלהבים מכך שלקוחותינו סומכים עלינו כדי להגן עליהם, ואנחנו מצפים לעמוד בהבטחה ההיא.

 

Lemonade Insurance Conversion Rate

 

‘הפרמיה הכתובה’ שלנו (בעצם כמה ביטוחים מכרנו) בשנת 2016 (100 הימים האחרונים של השנה, באמת) היה 179,855 דולר. יחס ‘ההפסד הגולמי’ שלנו (או התביעות שקיבלנו בשנת 2016 חלקי הפרמיה ‘הרוויח’) היה 20%; יש להחלים חלק מזה מחברת ביטוח אחרת, לכן אנו צופים כי יחס ההפסד הסופי לשנת 2016 יסתכם בכ- 12%.

 

בעוד מבטחי המשנה שלנו עומדים לצידם כדי לעזור להפסיד, עדיין לא היינו זקוקים להם.

 

על מה אנו צריכים לעבוד

 

אף על פי שהכל נשמע נהדר, כמה דברים לא עבדו כמו שציפינו והיינו צריכים להסתגל בהתאם:

 

1. קבל נתונים נוספים ב-

 

יש שם המון מידע שיכול לעזור לרשום לקוחות מהר יותר להבטיח שהכיסוי נכון . אנו אוספים ומיישמים הרבה נתונים, אך אנו מגרדים רק את פני השטח. עבור בתים מסוימים, עלינו לשאול אתכם את הקטעים המרובעים, שהם די צולעים בימינו. העברנו את העדיפות לחפש ולשלב נתונים חדשים ושונים כל יום כדי לוודא שהמדיניות מתאימה, ולקוחותינו מוגנים.

 

2. חדשנות בשפה …

 

כשהתחלנו למכור פוליסות בספטמבר, רצינו לוודא כי הרגולטורים והלקוחות יהיו נוחים, אז השקנו את לימונדה עם חוזה פוליסת הביטוח הרגילה בענף. אנו יודעים שזה כתוב בצורה גרועה, אלא אם כן יש לך תואר במשפטים – בכנות גם אם יש לך תואר במשפטים זה יכול להיות מבלבל.

 

מי ידע שכיסוי החבות שלך משתנה בפועל תלוי אם אתה גם מבוטח במסגרת פוליסה שנכתבה על ידי האיגוד לביטוח גרעיני של קנדה (סעיף II.F.5.a. (3)). אני מניח שרוב המבוטחים שלנו לא עושים זאת.

 

אנו הולכים לשפר את המדיניות כך שתוכל לקרוא אותה באמת ולהבין מה מכוסה ומה לא. זה ייקח זמן, אבל נעשה זאת – אני מבטיח.

 

3. שיפור הכיסויים שלנו

 

המדיניות שלנו נהדרת עבור רוב האנשים, אך אינה ניתנת להתאמה אישית כמו שאנו רוצים שהיא תהיה. לדוגמה, בהשקה לא יכולנו להוסיף אמנות יפה – עכשיו אנו יכולים. זקוק למשכיר שלך המופיע בפוליסה? הוספנו את זה לפני מספר שבועות. כיסוי גניבת זהות? עדיין לא, אבל זה יהיה בעוד שבוע-שבועיים. סיקור חטיפה וכופר – זה קצת רחוק יותר.

קודוס ללקוחות שלנו, שסבלנותם היא קריטית כאשר אנו ממשיכים לבנות מדיניות המכסה את כל מה שהם רוצים להגן.

ציוץ זה!

  
 

אם לא נוכל עדיין להגן עליו, נגיד לך … ונדע שאנחנו מוסיפים אפשרויות כל יום.

 

הרבה מהתמרוץ מאחורי הלימונדה כרוניקי השקיפות היה על אמון. כפי שכתב דניאל בפוסט שלו, לא ניתן לדרוש אמון , יש להרוויח זאת. יש לנו מזל טוב שיש בסיס חזק וצומח במהירות של לקוחות שבוטחים בנו, וגם עליהם אנו סומכים. יחד אנו בונים חברה לטווח הארוך, והמדדים המוקדמים גורמים לי להרגיש שאנחנו בדרך הנכונה.

 

המשך להתעדכן בדו”ח של פרופ ‘דן אריאלי בשבוע הבא, וחשף את ההשפעה החברתית של לימונדה במאה ימי העסקים הראשונים שלו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה