זה הדבר הכי מטורף: במדינת ניו יורק, נראה כי לימונדה עקפה את אלסטייט, GEICO, Liberty Mutual, State Farm ואחרים במה שהוא ככל הנראה הסינגל נתח השוק הקריטי ביותר מכולם.
אבל אני מקדימה את עצמי.
הסיפור שלנו מתחיל כמה חודשים אחורה, כשכמה ספרות בדוח ביטוח מייגע העירו אותי בטלטלה: “723,030.”
מדוע הדרמה? 723,030 היה מספרם של ניו יורקים עם ביטוח שוכרים, ולמונדה מכרה יותר מ -7,230 פוליסות שוכרים לניו יורק. התוצאה: תפסנו נתח שוק של יותר מ -1% תוך מספר חודשים בלבד .
זה נראה מטורף.
בביטוח בעלי בתים בארה”ב, נתח שוק של 1.6% הופך אותך לחברת הביטוח המובילה . והמועדון האקסקלוסיבי הזה היה בממוצע מזה 104 שנים . לימונדה הושקה בספטמבר .
ניגשתי למדף שלי, משכתי את העותק שלי של ‘Microtrends’ והדגשתי את קו האגרוף שלו:
“דרוש רק 1% מהאנשים שעושים בחירה מסורה – בניגוד לבחירת המיינסטרים – כדי ליצור תנועה שיכולה לשנות את העולם.” (XIV)
ואז זה נעשה מטורף יותר
עוד לא חזרנו לכדור הארץ, ומחקר חדש העלה כי ‘התנועה’ שלנו בתנועה. סקר זה, מאפריל 2017, עדכן את נתח השוק של ניו יורק של לימונדה ל -4.2% מטורפים ( E: + 2.1 / -1.4).
שימו לב כי בעוד שמספרי נתח השוק שלנו הם ממקורות מהימנים (דוחות של רגולטורים, סקרים של גוגל), מתודולוגיות שונות ומסגרות זמן מקשות על מספר חותך. זה בסדר מבחינתנו. ראשית, אנו צומחים במהירות, ומעבירים כל מספר מדויק עד שהוא מחושב. לגבי אחרת, ‘נתח שוק כולל’ – לא משנה מה המספר – מפספס את החלק הכי מטורף.
החלק הכי משוגע
מרבית הניו-יורקים קיבלו את פוליסת הביטוח שלהם לפני הייתה הלימונדה. המשמעות היא ש”נתח השוק הכולל “מכניס את חודשי המכירות המעטים שלנו כנגד מכירות שביצעו ספקיות מורשת בעשורים לפני השקנו. מה מעלה את השאלה: מה נתח השוק שלנו בקרב ניו יורקים שנכנסו לשוק מאז עשינו ? מה החלק שלנו במדיניות ‘חדש לגמרי’?
נראה שאנחנו מספר אחת.
שוכרי ניו יורק קנו יותר מדיניות @Lemonade_Inc חדשה יותר מאשר @Allstate @GEICO @LibertyMutual @StateFarm
זה לגמרי מטורף, אבל גם הגיוני לחלוטין. בהתחשב בעובדה שכ- 90% מהשוק קנו את המדיניות שלהם לפני שהשקנו, זה סביר כי נתח השוק ‘החדש שלנו’ יהיה בערך פי 10 מהנתח השוק ‘הכללי’ שלנו.
ההיגיון הוא כמובן נחמד, אבל עדיף שיהיו הוכחות אמפיריות לגבות אותו.
יש. סקר שני פירק את שיתוף השווקים בהתבסס על עת רכשו ביטוחים לראשונה ומצא כי נתח השוק של לימונדה בקרב קונים בפעם הראשונה הוא מעל 27%!
27 % אחוז בקרב המצטרפים החדשים לביטוח! אינך זקוק לפקידות מוחית בכדי לראות את הכוח החיזוי של בערך זה . שום דבר לא מנבא את נתח השוק ‘הכולל’ של מחר, כמו נתח השוק ‘החדש’ של היום.
שים לב כי מרווח הטעות בסקר הוא רחב (+ 12.6 / -9.8), כך ששוק השוק ‘החדש שלנו’ האמיתי יכול להיות קטן ככל 18%. שוב, אני לא מבזבז זמן על צמצום הטווח. בחר נקודה כלשהי בגבול הטעות ודחף הסיפור אינו משתנה: זה מטורף.
Crazy הוא הנורמלי החדש
הלימונדה צומחת באופן אקספוננציאלי, , והבסיס למנויים של היום הוא יותר משני מה שהיה כשסקרים אלו נערכו לפני עשרה שבועות. למעשה, הזמנות חדשות הוכפלו כל עשרה שבועות מאז ההשקה, ואינן מציגות שום סימן להתפטרות.
אבל צמיחה מעריכית היא לא החלק הכי מטורף. החלק הכי מטורף הוא שגם אם ההאצה ההיא תיפסק , אפילו אם רק היינו שומרים על הסטטוס קוו מאפריל, בתוך כמה שנים נתח השוק הכולל שלנו היה מטפס אוטומטית כדי להתאים למותג שלנו ” נתח שוק חדש.
זה המשמעות של נתח שוק ‘חדש לגמרי’; וזו הסיבה שזו כנראה המדד הקריטי ביותר מבין כולם. המשוגע של היום זה מחר נורמלי.
אני יודע: אנחנו עדיין קטנטנים, ומשרדים לא עומדים מנגד כשאנחנו חופים ממקום הראשון ב”מותג חדש “למספר 1 בפריסה ארצית. אבל זו המסלול שאנחנו נמצאים בו. ובניצחונות לחוק הראשון של ניוטון, נמשיך בתוואי זה אלא אם כן נעצר על ידי כוח חיצוני.
משחק בתאריך.