במאמר שקידום השקיפות הקודם שלנו, הכרזנו על מטרת לימונדה להיות זמינה לרוב האוכלוסייה בארה”ב בסוף 2017. מאז הדברים קצת השתגעו … יש המון דברים שכדאי לכסות, אז בואו נקבל התחיל.

 

אבני דרך אמורות להישבר

 

בדצמבר האחרון, בהתבסס על תוצאות ההשקה הראשוניות שלנו, הצבנו לעצמנו יעד של 13,000 לקוחות בסוף 2017. אנו מודלים זאת על בסיס הצמיחה המהירה של ימינו הראשונים בשוק. חשבנו שזה אגרסיבי, אך בר ביצוע.

 

קדימה מהירה חמישה חודשים. בבוקר ברוקלין שטוף שמש, קנתה צעירה בשם קלי מדיניות שוכרים לימונדה. מעט מאוד ידעה, אך למדיניות הספציפית הזו הייתה משמעות מיוחדת. קלי הייתה הלקוח ה -10,000 שלנו.

 

Lemonade Insurance Growth Trajectory

 

אבל רגע. ב -20 הימים שחלפו מאז גדל מאגר הלקוחות שלנו בכ- 43% נוספים, בברכה למעלה מ- 4,300 חברי לימונדה חדשים לקהילה שלנו.

 

המשמעות היא שאנחנו ניצחנו את היעד השנתי שלנו, 7 חודשים מוקדם!

 

Lemonade insurance homes insured

 

לא מדובר רק בכמה לקוחות שיש לנו, אלא באיזו מהירות אנו מאיצים.

 

המכירות השבועיות שלנו של פוליסות חדשות הן כיום פי 60X מה שהיה לפני חצי שנה. וצומח.

במאי ביטוח @lemonade_inc יותר מ -5,5 אלף בתים. זה 55% מכלל הפוליסות עד כה … בעוד חודש!

ציוץ זה!

  
 

הלקוחות תוספים מכהנים לימונדה

 

לקוחות עוברים מדי יום ללימונדה מחברות ביטוח ותיקות, כאשר 21.5% מהמתגים מגיעים מ- GEICO, 20.5% מגיעים מחוות המדינה, 17.1% מאלסטייט, 10.5% מ- Liberty Mutual, 5% מפרוגרסיביים והשאר מחברות כמו חקלאים, ארה”ב ואחרים.

 

People switching over to Lemonade from Geico, State Farm, Allstate, etc.

 

חברי לימונדה

 

בהתבוננות בחברינו אנו ממשיכים לצמוח בקרב הדמוגרפיה העיקרית שלנו, כאשר 78% מלקוחותינו הם בני 25–45, ובעיקר תושבי עיר. Btw, 2% מהלקוחות שלנו הם בני 65 ומעלה.

 

גילינו שרבים ממבוטחינו הם יזמים, פרילנסרים, אמנים, מעצבים, צלמים וזמרים, בעוד שאחרים עובדים עבור כמה מהמותגים האהובים בעולם כגון:

 

Where Lemonade members work

 

ברצוני גם לנצל את ההזדמנות הזו להודות ללקוחות שלנו שעובדים עבור Liberty Mutual, Farm State, Allstate, Travellers and Progressive. אל תדאגו חבר’ה, הסוד שלכם בטוח איתנו;).

 

תביעות, שילמו מייד!

 

טיפלנו בסך הכל 117 תביעות עד כה ושילמנו בשמחה 143,190 $ לחברינו המבוטחים. למרבה הפלא, 27% מהתביעות ששולמו טופלו ועובדו באופן מיידי , מההתחלה ועד הסוף, על ידי AI Jim, Chatbot של Lemonade .

 

נקודה אחת שלא הרגשנו נכון לגביה הייתה ההבדל בזמן שלקח ל- AI ג’ים לטפל בתביעה ( 3 שניות ) ובזמן שלקח לבנקים להעביר כסף מחשבוננו לחשבון שלנו חברים (מספר ימים). זה מבאס.

 

אז חפרנו עמוק יותר ומצאנו דרך טובה יותר לשלוח כסף לחברינו. במקום לחייב כספים באופן המסורתי, אנו מאפשרים למשתמשים שלנו לקבל תשלומי תביעה ישירות לכרטיסי החיוב שלהם, באופן מיידי!

 

מחשבות על התרחבות לעומת מיקוד

 

דנתי בדילמה ‘מקומית לעומת גלובלית’ במאמר האחרון שהודיע ​​על תוכנית ההרחבה הארצית של לימונדה .

 

יש הרבה סיבות לכך שסטארט-אפים טכניים ועסקים חדשים בכלל צריכים לשקול השקה בשוק קטן ומוגבל. אבל, השאלה מתי להתפרץ מהשוק הראשון ולהתחיל להתרחב, חשובה לא פחות.

 

Lemonade Inc. Insurance Coverage

אנו נצטרך עוד צגים בקרוב … (בתי לימונדה בוורוד)

 

התחלנו את לימונדה במדינה אחת, אך מהר מאוד נקטנו בצעדים כדי להבטיח שלא נישאר חברת ביטוח מדינה אחת.

 

הרחבה עסקית, אם תעשה זאת נכון, לא אמורה להיות מתכוונת להתמקד. צוות בעל מוטיבציה גבוהה, בשילוב עם תרבות של ביצוע אגרסיבי, יכול להזיז הרים, במהירות.

 

אני מאמין שעסק שמגביל את עצמו לשוק בודד למשך זמן רב מדי יהיה בסיכון להחמיר. לרוב, מכיוון שלעסקים מקומיים יש DNA ומבנה שונה מזה של לאומי או גלובלי . אבל זה קשור גם למערך המיומנות, ההון הזמין של הצוות ומדרגיות המוצר לתמיכה באזורי זמן, גיאוגרפיות ואפילו שפות מרובות.

 

כארגון פיננסי של ארה”ב היינו צריכים לתכנן מערכת שתאפשר לנו לפעול בסביבות רגולטוריות רבות ושונות תחת חוקים שונים מאוד. הכל, תוך שמירה על חווית משתמש אחידה וחלקה.

 

שינוי חוקים!

 

כשאתה נושא ביטוח מסוג חדש, השקת מדינה חדשה קשה. גם כאשר הרגולטורים מוכנים, כמו שקרה בפלורידה, החוק לא תמיד מחייב.

 

נכתבו חוקי ביטוח לענף הביטוח הוותיק, ויצרו חסמים עבור חברות משבשות. אז כשפגענו בחומה בחוק פלורידה, עבדנו עם הסנאט בפלורידה כדי לשנות את זה וזה עבד!

 

הצגת החקיקה הראשונה המונעת על לימונדה. אנו קוראים לזה: ‘חוק הלימונדה’. (טיפ כובע: # Frank Underwood)

 

עדכוני חיתום

 

בעוד אנו משקיעים בהאצת הצמיחה שלנו, אנו רוצים גם לוודא שהתיק שלנו יישאר מאוזן (זה האמירה לביטוח: אנו לוקחים את התמהיל הנכון של סיכונים). וכך, בשני הרבעונים האחרונים, השקענו ב אופטימיזציה של אלגוריתמי החיתום שלנו , תוך נקיטת גישה מגבילת יותר בהתחלה. לאחר מכן למדנו, שיפרנו והפכנו את המערכת שלנו לחכמה יותר, תוך שימוש בכמויות הנתונים הגדולות שנאספות בכל שנייה על ידי האפליקציות שלנו.

 

לדוגמא, ביצענו כמה התאמות אלגוריתמים במטרה לצמצם את החשיפה לאלמנטים כמו ריכוז החוף. למרבה הצער פירוש הדבר היה לפנות מספר גדול יותר של לקוחות. תמיד לדחות לקוחות זה כואב, אך אנו נחושים לבנות עסק בר-קיימא לטווח הרחוק.

 

בתרשים שלהלן תוכלו לראות את השפעת השינויים בחיתום על שיעורי הירידה שלנו.

 

Lemonade Home and Renters Insurance Underwriting

שלושה עדכונים לקראת מדינות שונות

 

מנקודת מבט של כיסוי, אנו עוקבים כל העת אחר מדדי מפתח המציינים את סוג הלקוחות שאנו מושכים. אחד המדדים הללו הוא עלות השיקום . ערך זה קובע מה תהיה העלות של בניית הבית מחדש מהיסוד, אם יקרה לו משהו קטסטרופלי. זה שונה משווי השוק של הבית שלך מכיוון שהוא אינו כולל את הערך של הקרקע עליה היא בנויה.

 

בספטמבר 2016 עקבנו בממוצע עלויות שחזור של 264,500 $. כיום מספר זה כמעט הוכפל, כאשר עלות השחזור שלנו ממוצעת עומדת על כ- 480,000 $ לבית.

 

Lemonade Insurance Homeowners Replacement Cost Trend

 

זה חשוב. למה? זה רומז לכך שמודעות המותג שלנו ואמון הצרכנים מצטברים, וכי אנו מתחילים לטפס על השוק היוקרתי. במילים אחרות, בעלי בתים בעלי ערך גבוה יותר סומכים עלינו שנכסה אותם.

 

שיחרורי מוצרים

 

עם 2.3 עדכוני מוצר בממוצע ליום (כולל סופי שבוע, אנשים !!), אני אפילו לא אנסה לרשום את כל מה שעשינו לאחרונה. במקום זאת, הייתי רוצה להתמקד בשני דברים:

 

הראשון הוא תוספת של אופציה לביטוח רעידת אדמה עבור שוכרים ובעלות בתים בקליפורניה . זו הפעם הראשונה שהוספנו חברת ביטוח כשותף ושילבנו אותה (כמעט) בצורה חלקה בזרימה שלנו. הוספת כיסוי לרעידות אדמה למדיניות שלך היא ממש קלה, והיא תהפוך לפשוטה עוד יותר עם מערכת שיפורים שאנו דוחפים בקרוב. אני אוהב את האינטגרציה הזו מכיוון שהיא מראה שאנו יכולים בקלות לשנות את גודל המוצר ואת המערכת שלנו לעבוד עם מבטחים ומוצרים חדשים, תוך שמירה על שליטת חוויית הלקוח, החל מקניית פוליסות ועד טיפול בתביעות.

 

העדכון השני הוא תוספת של כמה תכונות חדשות לשירות עצמי שדרשו בעבר את מעורבות צוות חווית הלקוחות שלנו. לדוגמא: כעת תוכל להוסיף את בעל הבית שלך, בן זוג אחר או בן / בת זוג במהלך הקופה.

 

Adding Others to Lemonade Insurance Policy

 

מדינות חדשות יוצאות בקרוב!

 

אני נרגש לבשר כי לימונדה מורשה כעת בשבע מדינות חדשות, והיא תושק בקרוב. טקסס, ניו ג’רזי , מישיגן, אריזונה, צפון קרוליינה, וירג’יניה ורוד איילנד יצטרפו לניו יורק , קליפורניה, ואילולי אילינוי , שם תוכלו כבר לקנות מדיניות לימונדה.

 

Lemonade Insurance across the US

 

Lemonade Insurance Licensed in 7 New States

 

אנו נסתדר בהדרגה בשבע המדינות הללו בחודשים הקרובים. זה מקרב את מטרתנו להגיע לרוב האוכלוסייה בארה”ב בחודשים הקרובים.

 

קבל הודעה כאשר אנו משיקים מדינות חדשות ב- Lemonade Goes Nationwide .

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה