* עדכון, מרץ 2018: עדכנו את סטטיסטיקות הנשים שלנו לכבוד יום האישה הבינלאומי.

 

– – –

 

מדוע נשים אוהבות לימונדה יותר? זו השאלה שעוררה תמיהה במכללת לימונדה בשבועות האחרונים. מה קורה בדרך בה אנו מבצעים מחדש ביטוח שפונה יותר לנשים?

 

חזרו לסטטיסטיקה שהפעילה את הדיון: מחצית מהלקוחות שלנו (מבוטחים) הן נשים. כן, זהו פיצול של 50:50 כמעט נקי.

 

זה לא התחיל ככה. חזרה בהשקה שלנו בספטמבר 2016, ב- Transparency Chronicle , ציינו כי בעוד שהדמוגרפיה שלנו הייתה צעירה ועירונית, היא הייתה בעיקר גברית – במנגינה. עם הנורמה בתעשייה.

 

באותה פוסט, ששירת את הסטטיסטיקות 48 שעות לאחר השקתו, רמזנו לדמוגרפיה הצפויה:

 

“מחקרים שנערכו על ידי הצוות שלנו מראים כי ביטוחים נרכשים לרוב על ידי חבר’ה (נשים … הגיע הזמן לשנות את זה!) והתנועה שקיבלנו הוכיחה את עצמה כנכונה. 82.64% מהמבקרים שלנו היו גברים ו -17.36% נשים. “

 

נשים מתגיירות יותר

 

ובכן, פעמים הם א-צ’אנגין, וזה מדהים לראות שנשים לא השיגו רק זוגיות בקרב המנויים של לימונדה, אלא:

נשים למעשה נוטות יותר לקנות מדיניות לימונדה מאשר עמיתיהן הגברים.

ציוץ זה!

  
 

זה הבועט: ככל שהלימונדה צמחה באופן אקספוננציאלי , כך הדמוגרפיה הנשית שלנו גדלה באופן לא פרופורציונלי. לאמיתו של דבר, על אף שיחס התעבורה נשאר נאמן לצורה, נשים ‘המירו’ ללימונדה יותר!

 

[להצטרף לסטטוס זה ולקבל מדיניות לימונדה תוך 90 שניות, לחץ כאן. ]

 

Traffic to lemonade.com and Lemonade policyholders

 

אם לומר את זה בהקשר, בארה”ב, יש סיכוי גבוה יותר של 50% לקנות פוליסת ביטוח דירה מאשר נקבה. אבל בלימונדה, יש סיכוי של 50% לרכוש מדיניות מאשר מקבילה הגברי! משהו בלימונדה מגביל את המגמה הלאומית, בצורה טובה, והוויכוח במועצה המרכזית נסוב סביב “מדוע נשים אוהבות לימונדה יותר?”

 

נשים מהוות מחצית מאוכלוסיית העולם ומייצגות יותר ממחצית מציוני העולם. אנו עצמאיים כלכלית, וחלק הולך וגובר מכוח העבודה. אז מה הקטע הגדול?

 

מחקר שפורסם ב- סקירה עסקית של הרווארד הוענק שירותים פיננסיים [ 19459008] התואר הנחמד להיות “התעשייה הכי פחות אוהדת נשים”. באותו סקר HBR, המשיבים סגרו רשימת קניות של ביקורת על אופן הטיפול בהם על ידי מוסדות פיננסיים, כמו: חוסר כבוד, עצות גרועות, מדיניות סותרות, צורות חד פעמיות ומתאימות לכל צורות, ו”הסתבכות של קלטת אדום אינסופית לכאורה שמשאירה אותם תשושים ומעצבנים. ”

 

כל כך מצער ולמען האמת, צולע ככל שזה נשמע, אין זה מפתיע שסקר שנערך בשנת על ידי Prudential ציין כי 86% מהנשים ] מאמינים שהם לא מסוגלים לבחור מוצרים פיננסיים. למעשה , שמונה מתוך 10 נשים מתוודות שיש להן ונמנעו מלדון בכספם [19459008 ] עם אלה שהם קרובים אליהם.

 

הביטוח הוא ענף שנשלט על ידי גברים, המשווק בדרך כלל על ידי גברים וזאת, כפי שהיה ניכר בסקר שנערך על ידי קרן הצדקה של ענף הביטוח (IICF) 2016 סדרת ועידות נשים בביטוח. למרות שהדוח מציין כי נעשית התקדמות (סוג של?), הביטוחים דורגו כתעשייה לא תומכת בעיקר בשירותים פיננסיים. מחקר נוסף בענף הביטוח מגלה שרק 12% מהנשים נמצאות בתפקידי ניהול מובילים ורק 1% מעסקי הביטוח הם בעלי מנכ”לית.

 

פמיניזם פיננסי

 

אם תפסיק מרחק מהביטוח ותסתכל על אמריקה התאגידית, תראה תמונה עגומה לא פחות: פחות נשים מנהלות חברות גדולות מאשר גברים בשם ג’ון .

 

דברו על תקרת זכוכית.

 

Women CEOs vs. CEO's named John

 

דחיקת הגישה של ‘ההתקדמות היא בלתי נמנעת’ הצידה, מנכ”ל מריל לינץ ‘לשעבר ומייסד Ellevest הנוכחי, סאלי קרווק, טבע את שנת 2017 כ “השנה בה” פמיניזם פיננסי “הופך להיות דבר.” העצמת נשים, מציינת Krawcheck, אינה דבר שצריך ‘להעניק’, ופמיניזם פיננסי מכיר בכך שנשים [19459010 ] יש כבר כוח אדיר והאמצעים להשתמש יותר ויותר בכוח זה.

 

אחת הדרכים שהיא מציעה לנשים להשתמש בכוח זה היא על ידי הפניית רכישות לתגמל חברות שמתאימות לערכי הנשים. אני יוצא כאן על גפה להכריז שהגבר כמעט שווה של לימונדה: חלוקה נשית אינה משהו מקרי. וזה לא בגלל שיצאנו לתכנית שיווק של ‘נשים בלבד’. נשים אינן קבוצה הומוגנית, מתאימה לכל אחד, ושיווק תפקיד מגדרי מערער את הרעיון הזה.

 

אז מדוע נשים אוהבות יותר את לימונדה?

 

הדרך הטובה ביותר לגלות זאת הייתה לשאול את נשות הלימונדה עצמן.

 

היו שהזכירו את המשימה הטובה חברתית של לימונדה:

 

ברוק , שוכר בניו יורק, כתב כי “אם יכול להיות מרכיב צדקה לכל אחת מההוצאות הקבועות שלי, החברות שמספקות אותן יהיו ללא מוח . אני אוהבת שבחירת הצדקה שיכולה לקבל תרומה תתאים אישית את החוויה, ודוח ההשפעה החברתית משנת 2017 שהוצג לאחר הלימודים היה מדהים לקרוא. “

 

לין , בעלת בית שוכרת בית ניו יורק, כתב “אהבתי שאני עושה קצת טוב בזמן שקיבלתי ביטוח. היכולת לתמוך בארגון כמו נשים זקוקות (WIN) רק דרך המבטח הרגיל שלך זה לא מציאותי. “

 

Jourdan , שוכר בקליפורניה, כתב כי “לימונדה הייתה B-Corp הייתה הסיבה העיקרית להצטרפותי. אני אוהב לתמוך בעסקים כמו לימונדה כיזם בעצמי … אני עוסק ב- B-Corps!

 

אחרים גילו שהחוויה בקניית פוליסת לימונדה הייתה נעימה יותר מחברות ביטוח אחרות:

 

פאולה , שוכרת בניו יורק, אמרה “האתר שלך נראה שונה מאוד מכל חברות ביטוח אחרות. זה חמוד וכיפי וצעיר, כמו גם האפליקציה. “

 

איימי , שוכרת בניו יורק, כתבה שהיא הצטרפה ללימונדה מכיוון שהציעה “שיעור של 25% מהשנים הקודמות שלי דרג עם Allstate, שכיסתה אפילו יותר את התוכנית שלי עם Allstate, שלא דרשה ממני להקדיש שעה לקטלוג הפריטים בבית שלי, שהקל על המעבר והבטל של התוכנית הקודמת שלי, וזה היה ברור וקל להבין. “

 

איימי לא הייתה היחידה שהעירה על קל השימוש בלימונדה. למעשה, הנשים שדיברתי איתן ציטטו באופן גורף את קלות השימוש:

 

מרי , שוכרת בניו יורק, ציינה כיצד “היה קל לראות כיצד הפרמיה שלי תשתנה כאשר הוספתי דברים שונים, זה היה פשוט כל כך קל וזול! אחרי שקראתי על לימונדה, אפילו אם זה היה קצת יותר כסף הייתי יכול להמשיך עם זה בגלל כל השקיפות , ה- Giveback ואיך אתה מנסה לשבש שוק הביטוח! אני חושב שזה נהדר! “

 

כרמן , שוכר בניו יורק, כתב כי “לימונדה הונחה בצורה פשוטה להפליא; ידעתי בדיוק למה נרשמתי וכמה זה יעלה. לא הרגשתי שקורעים אותי או מנצלים אותי.

 

אני חושב שזה חלק מהפחד שיש לרוב האנשים סביב רוב מוצרי השירות הפיננסי – הם מבלבלים, הם לא יבינו מה הם רוכשים, ובסופו של דבר יימכרו להם יתר על המידה. הוסף את זה באופן מסורתי, לענף הביטוח יש מוניטין נורא שעשה בדיוק את זה, ולדעתי יש לך את הסערה המושלמת. אוסיף כי אני חושב שנשים נוטות להרגיש פחות בטוחות בכסף מאשר לגברים – דבר שלא קשור ליכולתם בפועל לקבל החלטות פיננסיות טובות; אני חושב שזה יותר מבנה חברתי מטומטם. “

 

חיתוך באמצעות הקלטת האדומה

 

נראה כי לכל הפחות, לימונדה חותכת את “הסבך הבלתי נגמר של הקלטת האדומה” שבדרך כלל הפך את הנשים וכל מי שמרגיש לא נחת. יתר על כן, נראה לי שאנשים רוצים ביטוח שמונע לא רק על ידי טכנולוגיה, אלא על ידי כלכלה התנהגותית ותועלת חברתית.

 

עם כל מה שיוצא מעמק הסיליקון, על האופן בו נשים טופלו על ידי התעשייה הנשלטת על ידי גברים, אני אומר בביטחון שאני גאה לעבוד עם צוות שהוא מתקרב לגברים 50:50 משלה: נקבה, כששני המינים מקבלים תפקידים מובילים בחברה.

 

התייחסות לבני אדם בכבוד, ביעילות ובכנות, עם טכנולוגיה מתוחכמת והבטחת שקיפות, זה לא רק עסק טוב, זה מה שאנחנו באמת מאמינים בו.

 

אם אנו יכולים לאפשר לאנשים המוצגים תחת מצוות להרגיש שווים, על דריסת רגל אחידה, אז כן, זו התקדמות.

 

הצטרפו לתנועת הלימונדה ועזרו לנו להתקדם עוד יותר לקראת הפיכת השירותים הפיננסיים לשקופים, כנים ונגישים. קבל מדיניות לימונדה תוך 90 שניות.

 

– – –

 

סטטיסטיקות עדכניות, מרץ 2018:

 

Women of Lemonade, by the Numbers 2018 Data Visulalization

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה