מדדי השקת לימונדה חשופים

מה שאנחנו עומדים לעשות כאן לא מגיע קל. אבל בכל מקרה אני אעשה את זה. כאשר הקמנו חברה זו , ידענו כי שקיפות וכנות הולכים להיות בין ערכי הליבה שלנו. עד כמה שזה נשמע טריוויאלי, כאשר מבקשים מאנשים להמציא מילים הקשורות לביטוח, שקיפות וכנות אינם מהדברים שתשמעו.

 

ב- Lemonade כל מה שאנחנו מייצרים מגלם את ערכי הליבה הללו (ועוד, שאשתף בפוסטים עתידיים). זה מתחיל בזהות המותג שלנו: אמנות קו קווית חלולה, טקסט גדול, אנגלית רגילה, קריאה ברורה לפעולה – ממשיך באפליקציות שלנו שגורמות לרכישת ביטוח להרגיש כמו שיחה ידידותית, ועד לאופן בו ווקאליפו עיצב את חווית הטיפול בלקוחות שלנו.

 

לכן, עם זה בחשבון, אני רוצה לשתף את מה (אני משער) ששום חברת ביטוח לא שיתפה מעולם: כמה מהסטטיסטיקות המעניינות ביותר שאספנו במהלך [4899007] 48 השעות הראשונות שלנו. בשידור!

 

לפני שתסתכל בנתונים, אנא זכור:

 

1. המספרים שתראו הם רק מ- 48 השעות הראשונות

 

2. אנחנו לא אפליקציית הכרויות , רשת חברתית או משחק אז אין שום השפעה ברשת כאן (עדיין)

 

3. אנו זמינים כעת במדינת ניו יורק בלבד (בדוק את ההתקדמות שלנו ב- Lemonade Goes Nationwide )

 

עכשיו כשהורדתי את הציפיות שלך, נוח לי יותר לצלול למספרים.

 

Lemonade Insurance Launch, New York 2016

התבוננות במספרים, שעות ספורות לאחר ההשקה עם דניאל ופיטר דיאמנדיס.

 

תנועה

 

לימונדה הייתה חברת הביטוח הראשונה על פני כדור הארץ שהשיקה ב- Hunt Hunt Product. השקת ה- PH בפני עצמה הייתה מסר למשתמשים שלנו ולתעשייה:

לימונדה היא חברת טק שעוסקת בביטוח, לא מבטח שעושה אפליקציה

ציוץ זה!

  
 

PH התגלה כמקור נהדר לתנועה, עם כמות כמעט שווה של בעלי בתים ושכירים בקליפורניה ובניו יורק. מכיוון שאנו מציעים רק את הביטוח שלנו במדינת ניו יורק, חלק משמעותי מהתנועה שהתקשה בנו לא יכול היה להמיר. זה הפעיל לחץ מסוים על שיעורי ההמרות שלנו, אך בלי קשר, הרעש החיובי שהגיע מקליפורניה היה אדיר, וכתוצאה מכך הגיעו לטונות של תגובות, ציוצים ושיתופים.

 

דמוגרפיה

 

מחקרים שנערכו על ידי הצוות שלנו מראים שביטוח נרכש בעיקר על ידי חבר’ה (נשים … הגיע הזמן לשנות את זה!) והתנועה שקיבלנו הוכיחה שהיא נכונה. 82.64% מהמבקרים שלנו היו גברים ו -17.36% נשים. אבל זה גם מראה כי נתונים אלה היו יכולים להיות מוטים מכיוון שהמבקרים שלנו ב- Hunt Hunt היו ברובם גברים (88.89% גברים, 11.11% נשים). האם תנועת Hunt Product היא 90% גברים !?

 

עם ירידת אפקט ה- PH, ההדגמות שלנו החלו להתאזן אצל 74% גברים לעומת 26% נשים. כמו כן שמנו לב שמשתמשות נשים מבלות כ- 9.1% יותר זמן באתר שלנו חופרות עמוק יותר בתוכן מאשר עמיתיהן הגברים.

 

נדבר על הגיל. קל לומר לפי המותג והטון הקולי שלנו, שאנחנו שוקלים את ה- 22-40. הקבוצה כמאמצים המוקדמים שלנו. זה בא לידי ביטוי בהודעות שלנו, בצבעים שלנו וכלה בכלי התקשורת שכיסו את ההשקה שלנו. היה סופר מרגש לראות את התגובה מקבוצת הגיל הזו, אבל קיבלנו גם כמה הפתעות נחמדות.

 

כפי שאתה יכול לראות בתרשימים למטה, המוני שוכרי ניו יורק הם 20-40 מקומות, עם בעלי בתים מראשית אמצע שנות השלושים.

 

Lemonade Home & Renters' Insurance Launch Demographics

שוכרים (כחולים) ובעלים לפי גיל. בעיקר כצפוי, אך התבוננו בבר מצד ימין 😉

 

המרה

 

הדבר הראשון ששמנו לב אליו בשלב מוקדם היה שלמרות שהתנועה שלנו הגיעה בעיקר מכיסוי תקשורתי, האקר ניוז ומצוד מוצרים (לא ממוקד, כוונה נמוכה), ההמרה שלנו התייצבה על 14.8% – מהצעת מחיר לתשלום.

 

כשמסתכלים על ביצועי דף הבית שלנו, בהמשך המשפך, יש לנו כפתור הקריאה לפעולה העיקרי שלנו שמביא משתמשים לזרימת התמחור. ההמרה שלנו בדף זה עברה דרך הגג עם כמעט 30% שיעור קליקים (CTR). אני מאמין שצבעי המותג (או היעדרם) והכפתור הוורוד המפואר עוזרים למשתמשים להתמקד בפעולה אחת ברורה לנקוט.

 

Lemonade call-to-action button design
מיתוג

 

‘מעבר’ היא תכונה שיצרנו המאפשרת למשתמשים שכבר היו מבוטחים אצל ספקים אחרים לבטל את הפוליסות שלהם, לקבל החזר כספי ולקנות מאיתנו פוליסה חדשה בלחיצת כפתור.

 

מרגש לראות אנשים בוחרים לימונדה על פני חברות הביטוח המכובדות ביותר באמריקה! אנשים עזבו את חוות המדינה (22%), אולסטייט (18%), GEICO (14%) ורבים אחרים לבוא אלינו (שטויות קדושות !!).

 

מתקדמים אנו רואים בכך גורם הצלחה חשוב לצמיחתנו.

 

Lemonade Company Team

חדר מלחמה בשירות לקוחות. המום מהאהבה והתמיכה שמגיעות מכל העולם.

 

הכנסות

 

תזכורת שנייה: המספרים הללו מייצגים את 48 השעות הראשונות שלנו בשוק.

 

שבועות לפני ההשקה ביקשנו מהצוות להמר על חלק מהמדדים שלנו כמו מספר הפוליסות שנמכרו ביום הראשון. מחוסר מידע טוב יותר, רצינו להשתמש בזה כבסיס בסיס כדי לקבוע את הצלחת ההשקה. זה רחוק מלהיות מדעי, אבל לפעמים אתה צריך ללכת עם מה שיש לך.

 

במציאות, בסופו של דבר מכרנו פי 4 יותר מאשר ההימור האופטימי ביותר, עם 14,302 דולר GPW (Gross Premium Written, המקבילה ל- ARR בשירותי מנוי).

 

אנו מציעים כרגע שלוש פוליסות שונות: שוכרים (החפצים שלך + חבות), קונדון (דירה + החפצים שלך + אחריות) , ובעלי בתים מלאים (כל הבית + החומר שלך + אחריות). פרמיית ברוטו הממוצעת של השוכרים שנמכרה ב -48 השעות הראשונות הייתה 86.25 $ (7.1 $ לחודש), Condo הממוצע היה 528 $ (44 $ לחודש) ובעלי בתים היו 691 $ (57 $ לחודש).

 

מעניין לראות כי בשבועיים האחרונים מדיניות בעלי בתים ממוצעת שלנו גדלה ל -1,120 $ (93 $ לחודש).

 

ראו סטטיסטיקות נוספות בשנת Lemonade שנת 2016 בסקירה .

 

תהנו!

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט