תחשבו על 24 השעות האחרונות שלכם. כמה פעמים הרגשת לחוצה? פעם? פעמיים? כמעט כל שעה?

 

בימינו, כמעט קשה יותר להימנע ממתח מאשר לסבול אותו. כמעט 4 מכל 5 אמריקאים חווים את התסמינים הגופניים של לחץ מדי יום. (גאלאפ)

 

עם ההמולה המודרנית, הגישה הבלתי פוסקת לדוא”ל ולרפיון, והשפעות המדיה החברתית, זה ממש לא מפתיע שרבים מאיתנו חשים כך.

 

אבל לא לכולנו יש את הזמן (או $$) לקחת שיעור יוגה, לעשות שיעורי ספינינג נפשיים, או לקבל עיסוי מרגיע בכל יום. אם היינו עושים זאת, כנראה שלא היינו כל כך לחוצים מלכתחילה!

 

אורח החיים הקדחתני שלנו דורש פריצות מתח מיידיות – דברים שאתה יכול לעשות ליד שולחן העבודה שלך או תוך כדי תנועה תוך פחות משתי דקות ואז להמשיך עם היום שלך.

 

אז קדימה, נסה את 13 פריצות הטרדה המיידית האלה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עשו אותם עם חבר, עמית או בן זוג – לא רק שזה יעזור להפחית את הלחץ שלהם, אלא גם יהפוך את הסביבה היומיומית שלכם להרבה יותר קור.

 

1. ספרו את נשימותיכם

 

הטריק:
קח שתי דקות לספור את הנשימות שלך, והקש על מקש מקלדת בכל פעם שאתה נושם.

 

מדוע זה עובד:
יוגים וחוקרים רפואיים כאחד נשבעים על נשימה, מסיבה טובה. זה עוזר לך להירגע על ידי חיקוי איך גופך מרגיש בפועל כשאתה רגוע.

 

בעוד שתומכים בדרך כלל ממליצים ‘להתרכז בנשימה שלך’, זה קשה להודות בכל כך הרבה הסחות דעת סביבנו. במקום זאת, ספירת הנשימה מביאה מודעות לנשימה, ומכריחה אותך לנשום עמוק למשך 2 דקות לפחות. למרות שאולי אתה משועמם בהתחלה, אתה תגלה שעם קצת תרגול, ספירת נשימה תביא תשואות גדולות.

 

2. תן חיבוק

 

הטריק:
תפוס חבר ולחץ אותם חזק.

 

מדוע זה עובד:
חיבוק מפעיל את שחרורו של “הורמון הגלישה” שלך (aka, אוקסיטוצין), המעלה אושר ומפחית מתח.

 

למעשה, מחקר שנערך לאחרונה בקרנגי מלון מצא כי חיבוק מגן עליך מפני הרגישות הנגרמת למתח לזיהום.

 

בונוס: חיבוק לא רק מפחית את הלחץ שלך, אלא גם יפחית את הלחץ של הסובבים אותך. כך שאם אתה וגם ה- BFF שלך לחוצים בעבודה, חיבוק פשוט ירגיע את שניכם.

 

3. צור תזכורת מתמדת לצינה

 

הטריק:
שנה את הרקע הטלפוני שלך לתמונה שתעזור לך לצער.

 

מדוע זה עובד:
בואו נודה בזה: רובנו מסתכלים כל העת על הטלפונים שלנו [1945900]. אמנם זה ככל הנראה מגביר את הלחץ היומיומי שלנו, אך אנו יכולים להשתמש גם בטלפונים ככלי להצער.

 

איך? שנה את רקע הטלפון שלך לצילום של ירק, נוף ים או פשוט בצבע כחול – כולם מוכחים מדעית כמפחיתים מתח.

 

וכדי להימנע מהלחץ שבטלפון שלך, נסה להרחיק אותו מחוץ לטווח הראייה ככל שתוכל – כך שהוא יישאר מחוץ לתודעה.

 

Put Your Phone Away - Lemonade Blog

 

4. תשחרר את כוחו של לבנדר

 

הטריק:
הרחו לבנדר כשאתם מרגישים לחוצים – אם בצורה של שמן אתרים, קרם ידיים, או אפילו לבנדר מיובש.

 

מדוע זה עובד:
כשמדובר בסטרס, לבנדר הוא משהו של אלילה. תאמינו או לא, מדע מראה כי פשוט ריח לבנדר מאט את קצב הלב ומוריד חרדה.

 

הסיבה לכך היא שלבנדר מגדיל את רמות ה- GABA שלך, שהן מעבירות עצביות שגורמות לך להרגיש רגוע (גרב, זה גם עוזר לך להירדם [1945999]].

 

אז בין אם אתה מעדיף שמן לבנדר, שמנת, נרות או לבנדר מיובש, תחב כמה בתיק שלך או הניח אותו על שולחנך, והחלף אותו כשאתה מרגיש לחוץ. זה יביא תוצאות מיידיות.

 

5. חטיף חכם

 

הטריק:
נוש על אבוקדו, אגוזים, בננות, ביצים ו / או נבטי ברוס.

 

מדוע זה עובד:
מסתבר שהבטן שלך היא מתווכת עיקרית לתגובת הלחץ. החיבור בין הבטן למוח הוא עצום – זה נקרא ציר מעי המוח.

 

אז אכילת סטרס לא חייבת להיות רעה, כל עוד אתה עושה את זה נכון!

 

מחקרים מראים כי אומגה 3 (כמו אגוזים, אבוקדו, ביצים, נבטי ברוס וכו ‘) מפחיתה דלקת, מה שמוביל לפחות לחץ, ואילו אשלגן (כמו בננות) מסייע בוויסות לחץ הדם העולה בתקופות של לחץ.

 

6. דבר אל עצמך

 

הטריק:
עבדו במתח שלכם במוחכם, והתייחסו לעצמכם בגוף שלישי. (דוגמה: “מל, אתה מתכוון להגדיר את המועד האחרון שלך – יש לך חמש שעות שלמות לסיים את הדו”ח.”)

 

מדוע זה עובד:
זה אולי נראה מביך, אבל חשוף איתנו כאן. מחקרים שנערכו באוניברסיטת מישיגן מצאו שכאשר אנשים מתייחסים לעצמם בגוף שלישי, מוחם מפחית את הלחץ שלהם תוך שנייה אחת.

 

דבר על אינסטנט.

 

מדוע? אתה מרגיש כמו שאתה חושב – מכאן בא “לזייף את זה עד שתגיע”. כשאתה מדבר אל עצמך כמו שהיית מדבר עם חבר טוב, אתה מרחיק בינך לבין הרגשות שלך, נותן לעצמך יותר צד שלישי, מבט ממבט עין של ציפורים על הלחץ שלך.

 

Buying First Home - Lemonade Blog

 

 

7. הפעל כמה מנגינות

 

הטריק:
האזינו למוזיקה קלאסית, או לכל מוזיקה שתרצו, באמת.

 

מדוע זה עובד:
בטח שמעת שהאזנה למוזיקה קלאסית עוזרת להפחית מתח. זה מאט את קצב הלב, מוריד את לחץ הדם ואפילו מוריד את הורמוני הלחץ. תודה שופן!

 

אבל אם אתה לא מעריץ של באך או בטהובן, אין דאגה – אתה עדיין יכול להשתמש במוזיקה כדי להרגיע את עצמך. מחקרים מראים כי האזנה למוזיקה מכל סוג שאתה אוהב – מקולדפליי ועד קארדי B – תציף את מוחך במועברים עצביים “מרגישים טוב”, המכונה דופמין, שמפחיתה לחץ.

 

8. צפו בסרטון משביע

 

הטריק:
כוונו לאחד מחשבונות האינסטגרם המאושרים שלך באופן משביע רצון – והטבלו את עצמכם ב- ASMR.

 

מדוע זה עובד:

 

אנו נהנים מסרטונים מספקים באופן משונה כאילו אנו מבצעים פעילויות משביעות רצון מוזרות – כמו חיתוך סבון או ריסוק רפש – את עצמנו. זה משמש סוג של מיקרותרפיה המספקת ומרגיעה את מוחנו וגופנו.

 

הסרטונים הללו הם בעצם קיצור דרך למצב מדיטטיבי מבורך.

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
צפה בפוסט זה באינסטגרם

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ורוד שונה. #CoveredByLemonade

 

פוסט ששיתף לימונדה (@lemonade_inc) ב-

 

 

 

 

9. הכרת תודה

 

הטריק:
רשמו 3 דברים עליהם אתם מודים, בתחילת היום ובסיומו.

 

מדוע זה עובד:
הכרת תודה היא לא רק אופנה – זה משמח אותך , וגם מפחית לחץ. זכה לנצח.

 

הכרת תודה מרגיעה את המרכז הרגשי של המוח שמווסת את מצב הרוח שלך (aka, המערכת הלימבית), וגם מפעילה את אזור המוח שמנהל מטבוליזם, שינה וטמפרטורת הגוף (ההיפותלמוס).

 

הכרת תודה גם עוזרת לך להבחין בחיוביות בחייך ולשמור על גישה אופטימית, שמייצבת את רמות הקורטיזול שלך ומפחיתה את הלחץ!

 

 

10. הדלק נר

 

הטריק:
שפר את הסביבה שלך על ידי הדלקת נר ריחני, והתמקד בניחוח הלהבה והנר.

 

מדוע זה עובד:
נרות מוכחים מדעית כמרגיעים אותנו בגלל הלהבה – התאורה הרכה מרגיעה את דעתנו, מגבירה מודעות עצמית ומפחיתה לחץ.

 

הנרות המרגיעים ביותר הם אלה עם ריחות, שכן ניחוחות הם שערים לזכרונות, לחוויות ולרגשות שלנו. אז כשבוחרים את הנר שלך, נסה לתפוס וריאציה של יסמין, לבנדר, וניל או אורן. הם יגרמו לכם להרגיש שרק יצאתם מעיסוי.

 

11. ללעוס מסטיק

 

הטריק:
קח איתך חבילת מסטיק לכל מקום שאתה הולך, וללעוס חתיכה כשאתה צריך לצער.

 

מדוע זה עובד:
מסטיק נמצא בראש הרשימה כשמדובר במקלות מתח קלות ומהירות. הסיבה לכך היא מסטיקים מקדמים את זרימת הדם למוח שלך וגורמים גלי מוח דומים לאלו של אנשים רגועים.

 

למעשה, מחקר הראה כי לאנשים העוסקים במסטיק יש תחושה טובה יותר של רווחה ולחץ נמוך יותר. אנחנו מסתכלים עליך, מנטה מתוקה.

 

12. נסה את הטריק של יד יוגה

 

הטריק:
הפעל לחץ על המרווח שבין מפרקך השני לשלישי (aka, המפרקים בבסיס המצביע והאצבעות האמצעיות).

 

מדוע זה עובד:
לא רק עבור יוגים, טריק היד הפשוט הזה מפחית מתח בשניות.

 

הפעלת לחץ זה מפעילה עצב שמשחרר את האזור סביב הלב, מה שיוצר תחושה של רגיעה מיידית. בדיוק כמו לנשום, זה לוקח מעט מאוד זמן, הוא חופשי, ואתה יכול לעשות את זה בכל מקום שאתה נמצא, מתי שאתה רוצה!

 

13. דגש על ראש הדחק

 

הטריק:
שנה מחדש את הלחץ שלך כחיובי, ותעל את הלחץ שלך לאנרגיה שמגבירה את הביצועים שלך.

 

מדוע זה עובד:
בספרה The Upside of Stress, קלי מקגוניגל מספקת ראיות הנתמכות במדע לכך שהלחץ הוא רק מזיק אם אתה מאמין שכן. אם אתה רואה לחץ חיובי, אתה יכול להשתמש בו ככוח לתמיד.

 

קחו בחשבון: מחקר של הרווארד מצא כי סטודנטים שאמרו לעצמם שהם “נרגשים” לפני מצגת היו הרבה יותר משכנעים מאשר סטודנטים שהיו “רגועים”.

 

אז לא משנה איפה אתה נמצא, או עם מי אתה, עשה זאת: בפעם הבאה שאתה לחוץ, שנה את השיחה העצמית השלילית שלך למשהו שלא מרגיע, אלא מעודד – והשתמש באנרגיה הזו כדי ליצור דברים קורים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה