דצמבר 2015 – לימונדה פשוט יצאה מ”מצב התגנבות “ואל אור הזרקורים, עד מהרה להשקה כחברת הביטוח P2P הראשונה בעולם.

לימונדה אינה סוטרת סתם טכנולוגיית P2P מעל חברות הביטוח הקיימות. הביטוח נותר ללא שינוי בסיסי במשך מאות שנים, ולכן מוצר ביטוח עבור הצרכן של ימינו נדרש לארכיטקט מחדש של כל חלק של שרשרת הערך. יצרנו את לימונדה כמוביל ביטוח מובנה, טכנולוגיה ראשונה, משולב אנכית וחסר מורשת.

מותגי הביטוח הם חלק מהפחות אהובים והכי פחות אמינים, והבנו שהסיבה היא מבנית: כל דולר שהמבטח שלך משלם לך הוא דולר פחות עבור הרווחים שלהם. האינטרסים שלהם, במילים אחרות, עומדים בסתירה עמוקה עם שלך.

מותגים שמרוויחים כסף על ידי מענג הלקוחות שלהם ראויים להיות נאהבים; אלה שעושים כסף עד מאכזבים לקוחות נועדו שלא להיות. עם לימונדה אנו מקווים להעניק חווית ביטוח שהיא מיידית, לא מסוכסכת ואהובה על סף.

המשך להתעדכן 🙂

– – –

עדכון – מבט לאבני דרך נבחרות מהשנה הראשונה של לימונדה בשוק:

  • נתונים מ- Lemonade 48 השעות הראשונות לאחר ההשקה בניו יורק
  • כיצד A.I. ג’ים (בוט הטענות של לימונדה) שבר שיא עולמי מבלי לשבור זיעה
  • מבט על הרבעון הראשון של לימונדה בשוק
  • נקודת מבט של חתם על “לימונדה” 100 הימים הראשונים
  • כיצד לימונדה עקפה את Allstate, GEICO, Liberty Mutual, and State Farm במדד הקריטי ביותר מכולם
  • ההשפעה החברתית של לימונדה ויצירת ביטוח כטובה חברתית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה