אני נרגש לדווח שלפני מספר ימים, בהצבעה פה אחד של הדירקטוריון שלנו ושל בעלי המניות, לימונדה הפכה לתאגיד לתועלת הציבור, וכן הוענק לו אישור ב ‘ B-Corp .

 

שניהם ראשונים עבור חברת ביטוח, והם נקודות גאווה אדירה עבור הצוות שלנו.

 

Lemonade Insurance - Certified B-Corp

 

בניית מחדש של הביטוח כטובה חברתית, ולא כרוע הכרחי, מהווה כיום חלק מהייעוד המשפטי שלנו. קצין ההתנהגות הראשי שלנו , פרופסור דן אריאלי, אומר כי “אם היית מנסה ליצור מערכת שתביא את הגרוע ביותר לבני אדם, זה היה נראה כמו הביטוח של היום.” עבודה בשיתוף עם מלכ”רים ואפייה שהחזרו למודל העסקי שלנו טומנים בחובם חווית ביטוח טובה יותר וחברת ביטוח חשובה יותר.

 

בחדשות אחרות, אני שמח לומר שאנחנו שמים נגיעה במוצר שלנו ואנחנו מוכנים להשקה בניו יורק תוך שבועות. השלב האחרון הוא שנשיג את הרישיון שלנו, ואם הכל יתכנן יהיה לנו בקרוב.

 

– – –

 

עדכון – למידע נוסף על ההשפעה החברתית של Lemonade ומחויבות להחזיר, ראה את הדברים הבאים:

 

  • המודל העסקי של לימונדה ו- Giveback
  •  

  • ההשפעה החברתית של לימונדה ב- 100 הימים הראשונים
  •  

  • דו”ח ההשפעה החברתית של לימונדה 2017
  •  

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה