בתור קצין התנהגות ראשי , קיבלתי את המשימה לעזור להפוך את לימונדה אמינה ואמינה. ביליתי שנים בחקר יושר וחוסר אמון, והמודל העסקי הייחודי של לימונדה מושאל בכבדות מגוף המחקר ההוא.

 

קיצור סיפור ארוך: במקום להילחם עם הלקוחות שלנו על אותו מטבע, אנו מצטרפים ללקוחות שלנו להילחם למען מטרה משותפת. זה משנה את הכל! זה מבטל ניגודי אינטרסים, ויוצר שותפות בין לימונדה, הלקוחות שלנו לבין העמותות שנבחרו .

 

תשובה

 

כשאתה קונה ביטוח לימונדה אנו מזמינים אותך לבחור גורם ‘ Giveback .

 

בסוף יוני של כל שנה אנו מעלים את כל הכסף שקיבלנו מהתומכים בכל מטרה, מחסרים את הכספים ששילמנו להם בתביעות, ונמסר את מה שנותר לעניינם (עד 40%).

 

How Lemonade's Giveback Program Works

 

יש סיבה שבחרנו באמצע השנה ולא בסוף השנה: רוב התביעות נכנסות במהלך החורף או מעט אחריו. כך שדוח ינואר זה פחות חזוי, קל וחומר על פי גודל המדגם הקטן (היינו רק 100 יום בעסקים בשנת 2016 ). הקורא היזהר.

 

Lemonade Insurance Business Model

 

כפי שג’ון חלק בחלק 3, בשנת 2016 שילמנו 20% בתביעות . אמנם איננו יודעים מה המספר הזה בסופו של דבר ביום גיבוי, אך אנו יודעים מה היה קורה אם הוא יישאר 20%: היינו נותנים להחזר למלכ”רים 20 $ מכל דולר שאספנו. הלקוחות שלנו יצטרכו להמשיך בתמהיל שלהם של מזל טוב והתנהגות טובה כדי שזה יקרה, אבל בשביל זה כולנו שורשים.

 

כנקודת התייחסות, חברת הביטוח הנדיבה ביותר כיום נותנת כ -0.1% מדולרי הפרימיום שלהם למלכ”רים, כך ש- Giveback של אפילו 10% יהיה גידול של פי 100. הנה מקווה!

 

Lemonade Insurance reviews

 

אנו רואים את ה- Giveback כשותפות אמיתית, ולא כנתינה פטרנלית. וכדאי לחזור על כך שללימונדה, ה- Giveback אינו פילנתרופיה רגילה. אנו מאמינים שגם זה עסק טוב.

 

דניאל מכנה זאת “אינטרס עצמי נאור.” השותפות עם מלכ”רים מנטרלת את ניגוד האינטרסים בלב ענף הביטוח, מורידה הונאה, עלויות וטרחה מסביב.

 

אז לאן הכסף המיועד לנסוע?

 

לרבים מהסיבות האהובות ביותר בניו יורק, לאומית ובעולם:

 

Lemonade's Social Impact

 

השקנו עם תריסר עמותות, אך 10X יותר (112) הגישו בקשה להצטרף לתכנית Giveback מאז.

 

מועמדים הגיעו מרחוק, כולל 17 מדינות (CA, TX, NJ, NY, FL, AK, AZ, AL, CO, NE, MI, MO, WI, MO, GA, UT, SD) ו- 12 מדינות (אפגניסטן, אוסטרליה, קנדה, סין, האיטי, הולנד, ישראל, איטליה, קניה, מלזיה, בריטניה, וארצות הברית).

 

המגוון חורג מגאוגרפיה: אנו עובדים עם PTAs מקומיים; עם קבוצה המלמדת נשים באפגניסטן לקודד; אחר שבונה בתים לחסרי בית בהאיטי; עם גורמים המתמודדים עם הזנחה והתעללות בנוער של ניו יורק, ואחרים המעצימים את הדור הבא של יזמים ביישובים בעלי הכרה תחת תכניות העשרה.

 

Lemonade Insurance Giveback partner

 

מעבר למספרים

 

בשנת 2016 נקטנו בצעדים חשובים לעשירת המשימה החברתית של לימונדה. באפריל 2016, בהצבעה פה אחד של דירקטורינו ובעלי המניות, לימונדה הפכה לתאגיד לתועלת הציבור , עם משימה “להשתמש בכוח הטכנולוגיה כדי להפוך ביטוח מרוע הכרחי לטובה חברתית.” באוגוסט לימונדה קיבלה את חברת B-Corp. הסמכה ובספטמבר של השנה שעברה אישרו הרגולטורים בניו יורק את ה- Giveback והלימונדה הושקה .

 

2016 עסקה בהנחת היסודות: יצרנו מודל עסקי ביטוח חדש כפול תחתון, תמכנו בתוכנית ביטוח משנה חדשה, בנינו את הטכנולוגיה שתעביר אותה, ניהלנו משא ומתן על המסגרת החוקית והרגולטורית כדי לאפשר זאת והביאנו לימונדה לשוק.

 

עוד מעט מוקדם לתת תמונה מוחלטת של ההשפעה החברתית של לימונדה, אבל אם במאה הימים הראשונים יש משהו שעובר עליהם, אנו עשויים להיכנס למשהו 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה