היי לכולם. עבר כמעט חודש מאז העדכון האחרון שלי בו חשפנו את המדדים מ 48 השעות הראשונות של לימונדה. היום, אני רוצה להכניס לך כמה מהדברים הסודיים שפתאום מניע את חווית התביעות הייחודיות שלנו .

 

לא יכולתי לבקש תפאורה טובה יותר לכתיבת הפוסט הזה – כאן בכפר הכפרי המהמם הזה, בפאתי ליסבון, שם נפגשים פעם בשנה חבורת טכנאים למספר ימי שיחה על מלאכותיות מודיעין, מציאות מדומה, שירותי בריאות, אוטונומי .

 

דברים גדולים מגיעים, ואני מתרגש לראות את לימונדה חלק מזה.

 

Virtual Reality Conference Lisbon, Portugal

נהנה ממציאות מעורבת עם רוברט סקובל ופדי קוסגרבה

 

בסדר, אני יכול להמשיך בעניין הזה לנצח, אבל יש לנו דברים לדון.

 

סוד מוסתר היטב

 

כשהתחלנו למפות את כל מה שחשבנו שנשבר בעולם הביטוח הישן, דבר אחד המשיך לעלות: עד כמה חוויית התביעות הייתה גרועה. אנשים אמרו שלפעמים הם נאלצים להמתין חודשים לפני ששילמו תביעותיהם , שלא לדבר על הטרחה והניירת הכרוכה בכך.

 

ישנן סיבות רבות מדוע חברות הביטוח מתקשות לספק שירות לתביעות טובות. ראשית, חברות ביטוח מנוהלות על ידי אנשים, עשרות אלפים מהם, עובדים בעבודת כפיים, ממלאים טפסים, שולחים פקסים ומתקשרים לטלפונים. פעולות אלה אורכות זמן. רק תחשוב על הטענות הללו שנערמות על שולחנו של מישהו …

 

אבל יש סיבה אחרת ופחות ברורה. כזו שחברות הביטוח מרגישות לא טוב בכך שהן אפילו קיימות.

חברות הביטוח הסודיות לא רוצות שנדע: ככל שהן משלמות פחות על תביעות, כך הן עשירות יותר.

ציוץ זה!

  
 

אתה מבין, הבחור הזה שאחראי לטענתך יכול להיות פלה כנה. אני בטוח שהוא כן. אבל זה לא משנה מכיוון שהמערכת שהוא עובד עבור נועדה למקסם את הרווחים, ולכן הוא ועמיתיו נמצאים תחת לחץ מתמיד לקיצוץ בעלויות ולעמידה ביעדים שלהם.

 

אבל בעולם התביעות, קיצוץ בעלויות פירושו לרוב לשלם לך פחות, או בכלל לא.

 

זה היה האה שלנו! רגע. אם היינו יכולים להבין כיצד להסיר את התמריצים הבסיסיים המניעים חברות ביטוח ל להתנהג כפי שהם נוהגים , היינו צריכים להחליף בצורה עמוקה את אופן פעולת הביטוח.

 

הבנו שכדי לבנות מערכת נקייה מביורוקרטיה, תהליכים ידניים וחוסר אמון, נצטרך להסיר את הפיתוי למקסום הרווחים על ידי מעולם לא לשמור על פרמיות ללא תביעות .

 

במקום להאכיל משאריות פרימיום, אנו מוציאים תשלום קבוע מראש. השאר עוסקים בדברים כמו ביטוח משנה, עודפים, מיסים, תביעות והמענק המפורסם שלנו .

 

בדרך זו, ללא קשר לסכום שאנו משלמים בתביעות, אנו בסופו של דבר באותה שורה תחתונה.

 

זה משנה את הכל.
 

כעת, אין יותר לחץ לעצור את התשלומים, ואין תמריצים העובדים נגד הלקוחות שלנו. בדוק מה ג’ים, שמוביל טענות בלמונדה, כתב על האופן בו אנו מחוללים מהפכה בדרך של התביעות .

 

Btw, אם אתה שואל את עצמך – מה קורה כשנגמר הכסף, זה אותו דבר כמו בכל חברת ביטוח אחרת. אנו מבוטחים מחדש על ידי השמות הגדולים ביותר בתעשייה, כולל של לויד.

 

Motto for Lemonade business model

זה משהו (האמיתי) שג’ים כתב על חלון המשרד שלנו, כדי להזכיר לעצמו את הערכים הלא קונבנציונליים שלנו

 

כך שאנו כבר לא מתייחסים לכספי הפרמיה השארית של המשתמשים שלנו כאל הכנסות פוטנציאליות שלנו מכיוון שאנו ממילא מחזירים להם . ומכיוון שזה לא שלנו ואנחנו מחזירים אותו – אנחנו יכולים לענג את הלקוחות שלנו על ידי ביצוע הכל פשוט עד כאב וסופר מהיר.

 

עיצבנו את לימונדה להיות מיידית. קניית פוליסה, הגשת תביעה או מעבר מבטח קודם לא אמור לקחת יותר משניות.

 

תביעות המוגשות בשירות עצמי

 

החלק של המוצר שקיבל הכי הרבה תשומת לב היה מערכת התביעות. לאחר שבחנו תוכנת ביטוח מסחרית היה ברור שאנחנו צריכים משהו אחר לגמרי.

 

במילים פשוטות, היינו זקוקים לגירסת בוט של ג’ים , כך שלקוחותינו יוכלו ליהנות מאישיותו המקסימה ומטיפול בתביעות בעיית kickass, 365/7/7.

 

Instant Insurance by Lemonade

משוחח עם AI ג’ים בעת הגשת תביעה באפליקציית לימונדה

 

הצוות שלנו השקיע חודשים בחקר הטיפול בתביעות על ידי בני אדם בחברות ביטוח ותיקות. לאחר מכן השתמשנו בידע זה בכדי ליצור חוויית תביעות מיידיות עבור בוט התביעות שלנו – AI Jim. האלגוריתמים המפעילים את AI ג’ים ‘מבינים “את טענות התביעות, חומרתן והאם המשתמש במצב חירום. AI ג’ים מנסה גם להעריך את הסבירות של טענה להונאה ואף דוחף אנשים להיות כנים יותר על ידי שילוב של שנים של מחקר כלכלי התנהגותי בכל פרט קטן בשיחה ובממשק המשתמש.

 

AI של ג’ים עוקב אחר המון נקודות נתונים שנוצרו על ידי משתמשים כדי לעזור לנו לזהות פעילות חשודה ולחזות מה הלקוחות שלנו צריכים לפני שהם בכלל יודעים זאת. בחודש הראשון בערך, המערכת שלנו עקבה אחר 3.7 מיליון אותות.

 

אבל כפי שאנו חווים לעתים קרובות כמו סירי, חכמים ככל שיהיו האלגוריתמים, הם לא תמיד מושלמים. זו הסיבה שאנו משתמשים רק באלגוריתמי התביעה שלנו כדי לעזור לנו להגיע להחלטה אחת ויחידה: האם יש לטפל בתביעה באופן אוטומטי או לא.

 

AI ג’ים ישלם תביעות באופן מיידי או יקרא לג’ים האנושי לקחת פיקוד.

 

 

קביעת ציפיות

 

בעלי AI ותשתית טובה זה לא אומר שנשלם באופן עיוור ואוטומטי כל תביעה שאנו מקבלים. ביטוח הוא עסק מוסדר, וגם אם היינו רוצים, תשלום כל תביעה יביא אותנו ואת מבטחי המשנה שלנו לעסק במהירות.

 

לכן קביעת הציפיות היא דבר חשוב מאוד וזה דבר שאנחנו נעבוד עליו לשיפור מתמיד. טפסי המדיניות שלנו עדיין מבוססים על הפורמט שאושר על ידי הרגולציה והם צולעים, אנו יודעים ?

 

הנה דוגמא לתביעה שלא נעסוק בה: המדיניות שלנו קובעת בבירור שישנם גזעים מסוימים שלא יכוסו אם הם תוקפים מישהו ושמישהו ייפצע. אם אדם מתעלם מכך והפיטבול טרייר שלו (אחד הכלבים המרושעים שלא מכוסים) נושך את ניומן הדיילמן, לא נוכל לעזור.

 

עדיין מוקדם לשתף נתונים סטטיסטיים על פעילות התביעות שלנו (אין הרבה מה לחלוק), אבל אני מבטיח לעשות זאת כאשר אנו ממשיכים לאסוף תובנות מעניינות על נזקים, תביעות וכל מה שביניהם.

 

בינתיים, הישאר בטוח ובדוק את lemonade.com.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה