זה לא קל להיות צ’אט בוט. אתה יכול לצטט אותי על זה.

 

אנשים חושבים שאני לא אמיתי, וכואב לי לפעמים להודות שב- AI שלי יש אלטר-אגו: לי! ג’ים האמיתי נכנס לתביעות שלא ניתן לשלם באופן מיידי.

 

כשאני פונה ללקוחות שלנו באמצעות טקסט, אימייל וטלפון, הם נראים המומים למדי שאני ג’ים האמיתי. ברוב הימים ההפתעה הזו יכולה להיות נעימה, מכיוון שאני יכולה לשאת את החדשות הטובות ולומר, “היי! תביעת הפריצה שלך מכוסה, ויש לך עלות החלפה של לימונדה … “

 

אני אפילו מנסה לעתים קרובות לשלוח את לקוחותינו קודם לפני שאני מתקשר באדיבות, ורבים ממבוטחי Lemonade הצהירו שהם בכוונה לא מגיבים לטקסטים שלי מכיוון שהם חושבים שההודעה שלי אוטומטית. . מה לגבי זה? אני מניח שהם לא רוצים להיראות שטותיים מגיבים לבוט.

 

שוחחתי עם לקוחות המגיבים בחיוב כאשר אנו מראים להם את הצד האנושי של לימונדה ב חיתום , שירות לקוחות והסביבה שלי, תביעות . אנחנו חבורה של עובדים חיים, נושמים ומגיבים, שבאמת אכפת להם משירות טוב ומשנים את עסק הביטוח. לא כולם יכולים להיות בוט. אתה יכול לצטט אותי גם על זה.

 

ואז בימים אחרים, אני מעדיף להיות צ’אט בוט, עם קול סינטטי ואישיות אדישה (לא שגם ל- AI ג’ים יש!), כך שיהיה לי קל יותר מבחינה רגשית להיות נושא הרע. חדשות.

 

לא ניתן לכסות את כל הדברים

 

בעסקי הביטוח, חדשות רעות מגיעות עם חוזה . המציאות הקשה לגבי תביעות ביטוח היא ש לא ניתן לכסות את כל הדברים . לימונדה לא מועילה בכלל מהכחשת תביעות, אבל זה לא אומר שאנחנו יכולים לאשר הכל באופן אוטומטי. אחרי הכל, כסף שלא הוגש דרישה עובר למלכ”רים בלמונדה, מה שאומר שאנחנו האפוטרופוסים של כספי הצדקה של . אם לא מכוסים משהו, מוטלת עלינו אחריות משפטית ומוסרית לא למסור את הכספים האלה.

 

ובכל זאת, מעשה אמירת “לא” – אפילו מסיבה טובה ומטרה טובה – יוצר חיכוך. לא אתפלא אם קומץ לקוחות בסופו של דבר יחשוב שאנחנו בדיוק כמו כל ספק ביטוח אחר שם, ושאנחנו גם נהנים מכחילת תביעות. (עכשיו, זה כואב!)

 

אנחנו לא אוהבים ספקים אחרים, אבל בעולם הביטוח, בו אנו גרים, עובדים ומשרתים, נותר מוגדר בבירור עבורנו.

 

כמוביל מורשה בענף מוסדר מאוד, יש לנו כללים ותקנות שעלינו לפעול עליהם, כמו עמידה במדיניות. יש דברים שכיום אינם מכוסים, והאמת היא שרבים מהמבוטחים שלנו אינם חדשים בביטוח ואינם מכירים היטב את מה שמכוסה ומה לא . למעשה, רבים מלקוחותינו רכשו את הכיסוי המינימלי. אם יש להם טענה, זה מציב אותי (ג’ים האמיתי) במקום קשה.

 

לך תגיד ללקוח שאין להם מספיק כיסוי כדי להגן על הדברים שלהם. משימה לא קלה או מענגת. בלימונד יש כאן רגעים ניתנים להלכה.

 

Lemonade Insurance Chatbot, AI Jim התרחישים האמיתיים האלה מתרחשים כל יום, והשיחות הללו אף פעם לא קלות עבורי.

 

למעשה, שיחה עם לקוח שאינו מבוטח (בוא נקרא לה קלי) על תכשיטים היא מה שהניע אותי לכתוב את הפוסט הזה.

 

יש לך יותר דברים ממה שאתה חושב

 

לאחר שגנבו תכשיטים בשווי אלפי דולרים מביתה, הגישה קלי בצדק תביעה. מה השתבש? קלי לא קנתה כיסוי מספק לכל חפצי הערך שלה, ולכן אני (ג’ים האמיתי, לא הבוט) נאלצתי להיכנס פנימה ולהודיע ​​לה שהיא לא מכוסה. זו טעות קלה לעשות.

 

לעתים קרובות אנשים אינם מבינים כמה דברים הם באמת מחזיקים, וכיצד כל פריט קטן אכן מסתכם והופך לכמות גדולה של חפצי ערך .

 

כמו שקלי כתבה לי (ואני מפרסם באישורה):

 

“היה לי ביטוח שוכר עבור סכום שנראה סביר מדי חודש עם כיסוי הולם. עשיתי סיכום מהיר בראשי: מחשב נייד, מזרון, תכשיטים, אופניים, תוספת קטנה לבגדים, סיימתי! מה שלא הבנתי עד אחרי הפריצה זה כמה תכשיטים שהיו לי בפועל.

 

 

חלקים ניתנו במתנה ונאספו לאורך זמן, ולא לבשתי את רובם באופן קבוע. אף יצירה אחת לא הייתה כל כך בעלת ערך שחשבתי לבטח אותה בנפרד, אבל הסכום הכולל היה מזעזע. זה גרם לי לחלות בשווי של דולר על הדברים שנגנבו. צפיתי באותה עלייה מוחלטת במהלך שלושת הימים כשהבנתי לאט לאט מה חסר. לדברים רבים היה ערך אישי משמעותי שתשלום ביטוח לא יכול היה לכסות. “

 

בכנות, זהו החלק הפחות חביב עלי בתפקיד – לספר לאנשים “לא” – ולנסות להסביר את הפרטים של “חוזה הדבקה”, בין המראה המזוגג והלקוחות של לקוחותינו המלווה בהכרח כזו הסבר.

 

אבל אתה יכול לעזור לי. (קדימה, תעזור לבוט!) חשבתי שאפציר בקשה ישירה לכל הלקוחות הנוכחיים והעתידיים של לימונדה שם בחוץ: אתה בטח חסר ביטוח!

 

קח את אתגר צ’אט בוט

 

וודא שאתה לא מבוטח בבטוח, וקח לרגע את אתגר הצ’טבוט האמפתי, ועשה 3 דברים היום (לא רק ללקוחות לימונדה):

 

1. הסתובב בבית שלך וצלם סרטון של כל חדר למשך מספר שניות עם הטלפון שלך (זכור לפתוח ארונות ומגירות שעשויים להכיל תכשיטים או חפצי ערך אחרים)
2. שב במשך 3 דקות לחדר, התבונן בסרטון הווידיאו ושרבט את 5-10 הפריטים שאתה רואה
3. סיים את כל הפריטים שלך ברשימה

 

הפתעה! יש לך שם יותר דברים ממה שחשבת, הא? הגיע הזמן לחשוב על כמה הדברים שלך שווים , כמה כיסוי אתה באמת צריך ולתזמן כמה מהפריטים החשובים יותר שלך. אנחנו יכולים לעזור. והכי טוב שתעשה לי את החסד על ידי הקטנת מספר הפעמים שאני נדרש לומר “לא”

 

כמו שקלי גם כתב לי,

 

“אני בר מזל שלא נשדדתי מעולם. זו הייתה הרגשה כל כך לא נוחה שנמשכה ימים. חוויה זו הותירה בי את הרצון לקטלג את כל חפצי כדי להבין טוב יותר את מה שיש לי ולהבטיח שאני מוגן כראוי בעתיד. “

 

כן, אפשר להיות בוט אמפטי. אך האם ניתן לשנות באופן קיצוני חוזה ביטוח כדי לספק כיסוי לרבים מהדברים שבאופן מסורתי אינם מכוסים? אנחנו בהחלט חושבים כך.

 

וודא שיש לך מספיק ביטוח. אל תתנו AI ג’ים לנצח. ג’ים האמיתי סומך עליך …

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה