2018 עשתה להפוך את ה- AI לחכם יותר, להגביר את האוטומציה, להוריד את יחס ההפסד, לבנות פרויקטים מדעיים מטורפים ולהאיץ כדי להימלט ממהירות. זה היה 12 חודשים מהממים, ואנחנו נשאבים לחלוק את המספרים והסודות שמאחורי מה שנפל!

 

טיפ מקצוען: לפני שתמשיך לקרוא, לחץ על משחק כדי להיכנס למצב הרוח המושלם:

 

 

מגדל השמירה של הפרויקט

 

קרא לזה גורל, או צירוף מקרים … ב- 8 בנובמבר 2018, בערך 30 דקות לפני שהתגלה האש המחנה ההורסת בקליפורניה, השקנו משהו דרמטי.

 

אנו קוראים לזה מגדל שמירה, וזה העין החדשה שלנו בשמיים. מגדל השמירה משתמש בלמידה של מכונות כדי לנתח אותות המגיעים מלוויינים המסללים כדי לאתר אירועים קטסטרופלים ברחבי העולם. חיברנו את הבוט הביתי שלנו, קופר, לעדכון נתונים גולמי שמגיע מהספקטרומטר להדמיה ברזולוציה מתונה של נאס”א. קופר מנתח כל פיקסל, ומחפש התפרצויות אש, על בסיס צבעים וחתימות חום. זמן קצר לאחר שהפכנו את המתג, שריפות הבר בקליפורניה הופיעו על המסכים שלנו.

 

 

באופן טבעי, לקח זמן לכייל את הרגישות של המערכת. באחד הניסיונות המוקדמים שלנו, נתקלנו בחתימת חום מעניינת שיצאה ממרכז החלל קנדי ​​בקייפ קנברל!
 

 

[מוגן בדוא”ל] , היית זה?

ציוץ זה!

  
 

 

אסון בוער

 

כיבוי וולסי ואש המחנות היו הקטלניים ביותר בתולדות הקליפורניה, שכן הם יחד חריפו יותר מ -250,000 דונם, והותירו 89 הרוגים והשמידו עשרות אלפי מבנים. ליבנו יוצא למשפחות שאיבדו את יקיריהן, הפצועים ואנשים פרטיים שאיבדו את בתיהם.

 

ברגע שגילינו את השריפות, צוות התביעות שלנו הפעיל את נוהל התגובה לקטסטרופה שלנו והקים חדר מלחמה תוך מיקוד מרבית האנרגיה שלנו באזור זה. הצוות בסופו של דבר העביר 71 משפחות למקום מבטחים.

 

 

אנשים אלו איבדו את בתיהם ללהבות ולא נותרו להם מקום לשהות בהם. זה היה נורא.

 

ניסיון בתביעות טובות יותר

 

בעדכוני עדכון אחרון, כתבתי כיצד עיצבנו מחדש לחלוטין את הדרך בה אנו חושבים על טיפול בתביעות, ושכתבתי את משימת הצוות ל:

 

הקניית חווית טענות גדולה מזעזעת באמצעות אמפתיה, שקיפות, זמינות ומהירות.”

 

בימינו, עיקר תשומת ליבנו עוברת להיענות, תוך יישום המנה הרגילה (הגדולה) שלנו של אמפתיה ואהבה ?

 

 

בזמן שצוות ניסיון התביעות שלנו עושה את הקסם שלו, בוט הטענות שלנו, AI Jim, עבד גם מסביב לשעון, נעשה חכם ומהיר יותר. השנה, AI ג’ים שילם מיליון דולר עבור תביעות שהושבו תוך שניות ספורות, כמעט פי 7 ממה ששילם בשנה שעברה.

סמכנו על בוט ה- AI ג’ים שלנו שישלם אוטומטית מיליון דולר מטעמנו.

ציוץ זה!

  
 

אבל זה לא הכל. לא מזמן, AI ג’ים הועלה למנהל התביעות הבכיר של AI. AI ג’ים אחראי כעת על בקרת זרימת התביעות שלנו, הקצאת חכם ויעילות של תביעות נכנסות לצוות CLX האנושי שלנו, בהתבסס על מערך מיומנות, מורכבות, זמינות ועוד. AI ג’ים אפילו מציג את התובעים שלנו בפני תומכי טענות הלימונדה שלהם, כך שהם יכולים להתחיל לעבוד על המקרה שלהם במהירות רבה יותר.

 

AI מאיה הייתה עסוקה גם כן. נבנה בטכנולוגיית CX.ai המתקדמת שלנו שהצגתי בקצרה ב- שנת 2017 בסקירה , AI מאיה היא כיום ניתן להרחבה ביותר, יעילה מאוד, AI- בוט מופעל. עם CX.ai, המשתמשים לא רק מקבלים תשובות מיידיות בהתאמה אישית לשאלות מורכבות, אלא הם יכולים לבצע שינויים במדיניות שלהם ולנקוט בפעולות במה שמרגיש כמו שיחה מהירה עם חבר. כיום, פונקציונליות CX.ai מתווספת לרוב הפיצ’רים החדשים, מה שהופך את ה- AI שלנו לחכם יותר ומסוגל יותר בכל עדכון מוצר.
 

 

 

בתרשים למטה, אתה יכול לראות את ההשפעה של הוספת יכולת CX.ai לתכונה חדשה. בדוגמה זו, לימדנו את AI Maya לטפל בכל התהליך של העברת לקוח לבית חדש. זהו תהליך מורכב הכולל ביטול המדיניות הישנה שלהם, הערכת הסיכון של הכתובת החדשה, יצירת מחיר מדויק והפקת מדיניות חדשה – הכל מייד:

 

 

יחס אובדן, על המסלול

 

בתחילת השנה הכרזנו שנתמקד ביחס ההפסד שלנו (אחוז הכסף שנאסף שמשולם בתביעות – פרמטר מרכזי בביטוח). אז לא היינו כל כך טובים וזה היה בסדר. למה? מכיוון שביטוח נוגע לנתונים גדולים וחוק מספרים גדולים – אז עליכם להגיע לקנה מידה לפני שתוכלו לפעול ביעילות ביחס לאובדן. אנחנו עדיין לא היכן שאנחנו רוצים להיות, אבל ההתקדמות שלנו נמצאת במסלול, וגורמת לי להיות בטוחים שאנחנו יכולים להיות הכי טובים בכיתה בזה (עוד על כך בפוסט של דניאל כאן ).

 

 


 
נכנסנו לשנת 2018 עם יחס אובדן של 166%. אבל בזכות עשרות התקדמות כמו AI ג’ים ומגדל השמירה של הפרויקט, הוא הצטמק בעקביות, וסיים את השנה במספרים כפולים.

 

כיסוי של 50 מיליארד דולר

 

בסוף 2017, ביטחנו יותר ממאה אלף בתים. כעבור 12 חודשים, מספר זה צמח ל 425,000, וכיסו רק 50 מיליארד דולר מסך הערך המבוטח.

 

גדלנו גם בנתח השוק. פחות משנה מההשקה הראשונית שלנו בניו יורק, הפכנו לבחירה # 1 ביטוח שוכרים בקרב שוכרים בפעם הראשונה במדינה, ותפסו את השוק של קצת יותר מ -1% לשתף. עכשיו, פחות משנתיים אחר כך, אנחנו מעל 6%!

 

מדוע זה אגוזים? ובכן, חברת הביטוח ‘בעלי 10 המובילים’ הממוצעת בארצות הברית היא עם נתח שוק של 6.3% והיא פועלת כבר 105 שנים!

 

2018 הסתיימה במכירות של 57 מיליון דולר, וגברה על היעד השנתי שלנו עם צמיחה של 5X.

 

 

מכירות 18 ‘ברבעון הראשון הגיעו ל -8.9 מיליון דולר, המהווים עלייה של 1,357% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 18 ברבעון השני עמד על 12.4 מיליון דולר, וסיימנו את הרבעון השלישי עם 18.2 מיליון דולר – יותר מ- 500% לעומת הרבעון השלישי.

 

אבל אז הגיע הרביעי.

 

איך דניאל ואני דפקנו רבע שלם

 

עם מכירות 17.7 מיליון דולר במכירות, הרבעון האחרון היה הרבעון הראשון שלנו אי פעם. ראינו צמיחה חזקה בשנה הרבעית ברבעון הרביעי (237%) ועמדנו בנוחות ביעדים השנתיים שלנו, אך אנו עדיין רואים את הרבעון האחרון כהחמצה גדולה והכל נבע משיחת שיפוט רעה אחת.

 

 

כפי שציינתי ב- האחרון בעמדת השקיפות , רצינו לבדוק מה יקרה אם נאט מעט את הצמיחה, ונשים יותר מיקוד על איזון סיכון תיק. התחלנו בסדרת ניסויים ברבעון השלישי שהיו אמורים להימשך מספר שבועות, מתוך מחשבה שלא תהיה להם השפעה משמעותית על הרבעון האחרון.

 

אבל הם עשו זאת. לאחר סיום הניסוי, לקח לנו הרבה יותר זמן להחזיר תאוצה ממה שצפוי. באמצע הרביעי, הבנו שדפקנו את כל הרבע.

 

זו הייתה טעות של 5-10 מיליון דולר, מה שהפך את זה לאחד השיעורים היקרים יותר שלנו.

 

משתמשי לימונדה מצליחים!

 

לימונדת הצוות הכפילה את השנה יותר מ 62- ל 125 איש, הוסיפה חברי חווית לקוח, עורכי דין לתביעות, מדעני נתונים, מהנדסים וחברי מנהיגות חדשים, כולל חורחה אספינל, שעזב את תפקידו כראש פיתוח פיתוח גלובלי בספוטיפיי כדי להצטרף ללימונדה.

 

עם אירופה ממש מעבר לפינה , והמספר ההולך וגדל של יוזמות בלוחות החוליות שלנו, קשה לעקוב אחר כל דבר זה קורה.

 

אולם מה שבטוח הוא שכחברה שבנתה על שקיפות ואמון, אנו נמשיך לנקוט עמדות בדברים החשובים. אנו נשתמש במיטב התחושה שלנו לגבי הנכון להדריך אותנו, מתוך אמונה שעשיית משהו היא טובה יותר מאשר לעשות דבר. השנה התחייבנו לא להשקיע בפחם , שבאו אחר כך עמדתנו על אקדחים משנת 2017.

 

לעשות את הדבר הנכון אין מסגרת זמן, או תאריך יעד, וזה משהו שכולנו צריכים לארוג לתוך היום יום שלנו.

 

בדצמבר זכינו לשתף פעולה עם הצלב האדום כדי לסייע בהתקנת אזעקות עשן בבתים ברחבי העיר ניו יורק, יחד עם המבוטחים שלנו בניו יורק! היה מדהים לפגוש באופן אישי את חברי הקהילה שלנו, ולבלות איתם שבת קר כדי לעזור לאחרים לחיות חיים בטוחים יותר.

 

 

ובסופו של דבר, בסוף השבוע האחרון, חלק מהלימנדרים מבוססי SF עזרו להרים זבל לאורך קו החוף של אוקלנד עם עוד בן זוג Giveback , להציל את המפרץ .

 

 

אנו מתכננים אירועים נוספים כמו אלה, כך שאם אתה חבר לימונדה, המשך להתעדכן.

 

2018 הייתה פיצוץ

 

גדלנו בגודל, במוצרים ובגיאוגרפיות, פיתחנו טונות של טק מגניב, קידם את מודעת ההתקפה המוזרה של Farm Farm , ובאמת רק סתם היה כיף.

 

ואם עדיין לא עשית זאת, עבור אל עדכון האינסטגרם החדש שלנו , , שם תמצא מה שבסופו של דבר היה מסיבה ורודה מוחלטת עבור כולם במשרד. #CoveredByLemonade היא הסדרה החדשה שלנו, הכוללת ליטרים רבים של צבע ודברים חסרי תועלת שהיו לנו סביב בתינו. בואו רק נגיד, יש משהו מספק באופן משונה על טבלת החפצים שלך באמבטיית צבע דלי ?

 

 

 

ובפתק הוורדרד ההוא, הבא אותו, 2019!

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

כתיבת תגובה